Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ett flertal, Och det har ju aldrig varit "snälla" krascher han har ju blivit ihoplappad på sjukhus många gånger.Hur många gånger har Vine tvingats bryta etapplopp p.g.a. krascher?
Ja, det börjar nästan bli konstigt att han vågar fortsätta.Ett flertal, Och det har ju aldrig varit "snälla" krascher han har ju blivit ihoplappad på sjukhus många gånger.
Och i andra stora svenska medier, det är mer än pinsamt för både medier och journalister.Krasch. Då blir det cykel i SVT. Det är sedan gammalt...
Tvåa på bollen. Det står olika på olika ställen på hemsidan såg jag sen. Den hemsidan gör det verkligen inte lätt att följa tävlingen iallafall.Paul Magnier står som innehavare av Rosa tröjan på Girots hemsida.
Det stämmer väl inte?![]()
Mmmm, luskat runt lite på Girots sida nu, och den är faktiskt inte den bästa...Tvåa på bollen. Det står olika på olika ställen på hemsidan såg jag sen. Den hemsidan gör det verkligen inte lätt att följa tävlingen iallafall.
Touren var som jag fattade det på schemat sen tidigare. Sen får man väl se hur han återhämtar sig, men jag skulle mkt väl kunna tänka mig att han kör den som hjälpryttare.Kommer Yates köra touren eller vueltan istället då kanske?
Brukar väl vara en del av touråkarna som det spekuleras kring vuekta-start för som sen inte kommer till start. Tror man får vänta till några veckor efter touren innan det börjar klarna kring startfältet i vueltan.Varken Pogi eller Yates är uttagen för vueltan ännu. Tror Yates önskar eget förtroende där, men hinner han återhämta sig?
Nej. Finns betydligt värre. Tror inget namn någonsin kommer slå dettaÄr ”VF Group–Bardiani–CSF–Faizanè 7 Saber” cykelsportens absolut sämsta lagnamn hittills?
Vill inte ha några fler krascher.Regnrisk? Ser lite mörkt ut framåt.
Nej, i alla fall inga allvarliga. Tror tyvärr sannolikheten att de klarar resten av girot utan krascher är rätt låg.Vill inte ha några fler krascher.
Med tanke på utrustning så känns ju priset inte helt orimligt ändå.Någon som är sugen på en "Polti VisitMalta"-cykel med bling-hjul?
Visa bilaga 829593
Möjligt. Mycket pengar för en cykel är det dock.Med tanke på utrustning så känns ju priset inte helt orimligt ändå.
Antyder namnet lite grann om varför detta lag är/var rätt okända?Nej. Finns betydligt värre. Tror inget namn någonsin kommer slå detta
Hur slutar man somna till Vacchis röst?