Marcusorca
Aktiv medlem
Giro d'Italia, 2026, 9-31/5
Narvaez lär ju vara sugen i morgon och han vill ju inte ha med Magnier till spurten
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Frågan är hur många av spurtarna som UAE kan göra sig av med. Narvaez är väl rapp, men ingen riktig klungspurtare?Narvaez lär ju vara sugen i morgon och han vill ju inte ha med Magnier till spurten
Rondel kan ju också ha en dålig dag och tappa tid. Jag unnar verkligen Uno-X en bra placering i ungdomsklassenUno-X har ju även Kulset på 18nde plats i GC (4plats i Youth, han är ju 22år)
Hur skulle ni coacha han, ge han chansen o försöka vinna en etapp (19nde eller 20nde) eller ba bevaka sin 18nde ("4") plats.
Uno-X har väl ändå levererat mer än förväntat.
Känns som han har mer att ge o att han ba försökt hänga på klungan o minimera tidsförlusten.
Eller är han för dålig klättrare?
Var det där du slängde en keps?Ljuva minnen, klungan passerade för en stund sedan den exakta plats, som grundlade mitt beslut att alltid ha med en plastpåse med en snutt dasspapper, vid på längre cykelturer under vissa förutsättningar.
Haha, nja, du kan ju fundera på om den där lilla avstickaren på min loggade runda kan tyda på att slänga kepsen, eller något annat.Var det där du slängde en keps?![]()
Nej! Råkade datorn följa med kepsen samtidigt?Haha, nja, du kan ju fundera på om den där lilla avstickaren på min loggade runda kan tyda på att slänga kepsen, eller något annat.
Visa bilaga 832909
Undrar om hur det blir med den storyn under touren nu när Vacchi tappat Adamsson. Kanske gör Fahlin att den äntligen får gå i pension.Haha, nja, du kan ju fundera på om den där lilla avstickaren på min loggade runda kan tyda på att slänga kepsen, eller något annat.
Visa bilaga 832909
Ja, ett möjligt scenario är ju helt klart att ett gäng cyklister som är oceaner av tid efter i sammandraget får ett så rejält försprång att de kan hålla undan. Å andra sidan är det en sån där etapp där man kan få se riktigt mosiga utbrytare på slutet som tappar mycket tid i sista backen.Lät inte Vingegaard lite mer försiktigare om morgondagen etapp. "Vill vinna men mer att Visma måste se helheten".
Så visst hoppas vi på en utbrytning imorgon, och gärna nån som inte vunnit tidigare i årets Giro