Hej!@federico Har du slutat fota och/eller pendla? :P
Fattar! Gillar dina pendlingsfoton. :)Hej!
Jag har jobbat hemifrån sedan Mars med undantag för några få dagar som jag har cyklat till kontoret. Cyklat mycket ändå, kommer nog inte upp i lika många mil men det är skönt att ta en tur innan man börjar jobba (eller efter). Är osäker på om bilder från cykelturerna skulle passa in i den här pendlingstråden så därför har jag inte lagt ut något. Saknar verkligen den här perioden att ta sig genom stan när mörkret och dimman kommer. Trevlig Helg!
Hej!
Jag har jobbat hemifrån sedan Mars med undantag för några få dagar som jag har cyklat till kontoret. Cyklat mycket ändå, kommer nog inte upp i lika många mil men det är skönt att ta en tur innan man börjar jobba (eller efter). Är osäker på om bilder från cykelturerna skulle passa in i den här pendlingstråden så därför har jag inte lagt ut något. Saknar verkligen den här perioden att ta sig genom stan när mörkret och dimman kommer. Trevlig Helg!
Vilken snygg cykel !Antagligen på samma sätt som denna vilsamma säng...
Visa bilaga 452411
Vad är det där för skärmar?Gillar inte stänkskärmar, men tänkte ge det en chans till.
De här skall vara lätta att sätta på och ta av efter väderlek. Behöver tweaka de lite bara.
Visa bilaga 454098
SKS Speedrocker, med förlängare.Vad är det där för skärmar?
Sitter de ok?SKS Speedrocker, med förlängare.
Förlängaren kommer dock åka av, eftersom den tar emot när jag vinklar upp cykeln i hissen på jobbet.
Tack tack.Vilken snygg cykel !
Vad är det för stänkskärmar?
Vikt?
Använder du bägge klingorna fram?
Hur går den på grusväg ?
...så många frågor...berätta mer !
mvh
Emil
Såklart inte. Vi är glada om tillfälliga staket rakt över vägen är uppmärkta med reflex.Små mysiga dioder leder en rätt på kolmörka stigar i Cph. Finns kanske i Sth/Gbg/Malmö också?
Visa bilaga 454183
Cyklade där häromdagen och tänkte att den är livsfarlig och värre kommer det bli vid minusgrader.In och anmäl täckplåten vid Fotografiska (Stadsgårdsleden, Stockholm). Den har irriterat länge nog nu.
Glad fredag!
Har dom en egen blå färg?djup Metallica blått
HaHar dom en egen blå färg?
Ride the lightning blåHar dom en egen blå färg?
Midsommar är mer snösäkert än Lucia.1:a advent på söndag och 9 grader i luften. Kokt.