Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade exakt samma upplägg, med skillnaden att jag inte fick så mycket träning i den starka medvinden.Kollade halva första halvlek på jobbet sen skulle det hetsas hem för att hinna se andra halvlek men pga av motvinden så missade jag halva den oxå , nåja såg målet iallafall
och det blev lite träning tack vare motvinden !?
Mange
Nice!
Ett 35mm nylonband (gammalt skärp) som limmades ihop i en loop genom de två fästöglorna på väskan. Sedan skruvades ett Garminfäste fast med två skruvar precis där banden limmades och ligger dubbelt. På så vis hjälper skruvarna till att säkra så att det inte lossar om limningen skulle gå upp.Nice!
Hur har du satt fast Varian?
Oops vart är det där någonstans?På Google Maps såg det ju definitivt ut som en vanlig cykelväg under motorvägen...
Visa bilaga 497147
Hade lite extra tid idag och försökte hitta lite alternativa grusvägar hem från jobbet...här hamnade jag dock i ett militärt skyddsområde och fick vända om...blev trots det en trevlig runda.
Oops vart är det där någonstans?
Ingen risk att jag råkar hamna där då ?![]()
Man skall aldrig säga aldrig. Jag har, till exempel, för egen del ett inte helt oproblematiskt förhållande till min GPS. ?Ingen risk att jag råkar hamna där då ?
Jag är ju jäkligt analog i min cykling än så länge, inte för att jag har nåt emot teknologi, men det har aldrig blivit av med att köpa GPS, har ingen Strava etc heller -- jag försöker studera kartor och lägga lite rutter i skallen, sen blir det lite trial-and-error då jag åker vilse ibland, eller som idag då verkligheten är annan än vad en satellitbild visar. En kompass har jag, och oftast har jag några fast fixpunkter (Isarfloden, motorvägar, tåglinjer, TV-tornet) som hjälper till att styra upp det hela lite...man lär känna sin stad och dess omgivningar på ett helt annat sätt, med Muenchen är det rätt coolt att man aldrig är långt från att vara ute på landet, det är väl inte för inte det kallas en by med tunnelbana...Man skall aldrig säga aldrig. Jag har, till exempel, för egen del ett inte helt oproblematiskt förhållande till min GPS. ?
100% färdigpendlat "for life"!
Kommer att sakna det...... lite.
Absolut ingen risk! Ska kontakta Pensionsmyndigheten asap för att definitivt bli pangsjo! Jobba är så tråkigt, cyklar hellre.Grattis. Men risken för återfall ska inte underskattas ;)
Hear hear! Brukar snitta typ 32-33 in till tranan eller motsvarande, sen droppar farten snabbt i stadskörningen. :(Första pendlingen på läääääänge. trötta ben efter misären i lördags men rullade ändå på hyfsat kvickt. snitt på 27 H-by--Odenplan är ändå ok
men du e ju snabb, jag är vek.Hear hear! Brukar snitta typ 32-33 in till tranan eller motsvarande, sen droppar farten snabbt i stadskörningen. :(