Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Haha, du skulle inte vara den första. Sann kamratskap bland cyklister är att våga berätta när trikån är slut och det är dags för nyinvestering...Jag vill ju inte utsätta mina medcyklister för utsikt över helvetesklyftan...
Kommer därifrån och flyttade till Göteborg '97 . Gävle har en hel del att jobba med förutom cykelbanor.Blev bara 5 mil i Gävle. Cykelbanenätet var inte så lätt att fatta. Mindre städer brukar lägga mer krut på genomgående cykelbanor; men Gävle har en del att jobba med.
Ja, fem-sex kvarter i centrum har sjukt mycket charm. Resten är inte värdigt.Kommer därifrån och flyttade till Göteborg '97 . Gävle har en hel del att jobba med förutom cykelbanor.
Mycket foppatofflor, mjukisbyxor, tribals och rökande tonårsföräldrar. I alla fall i utkanten av kommunen.Ja, fem-sex kvarter i centrum har sjukt mycket charm. Resten är inte värdigt.
Ha ha. En kompis passerade för några dagar sedan och sa att det förfallit i Gävle.Mycket foppatofflor, mjukisbyxor, tribals och rökande tonårsföräldrar. I alla fall i utkanten av kommunen.
Ja, fem-sex kvarter i centrum har sjukt mycket charm. Resten är inte värdigt.
Är utkanten av kommunen det som ligger utanför de fem-sex kvarteren i centrum?Mycket foppatofflor, mjukisbyxor, tribals och rökande tonårsföräldrar. I alla fall i utkanten av kommunen.
Om det inte vore för min mor hade jag också passerat..När barnen var mindre släpade de till och med med sig Gävle mål hem som tog ett par dagar på sig att försvinna?Är utkanten av kommunen det som ligger utanför de fem-sex kvarteren i centrum?
(Tror aldrig jag varit i Gävle. Det passerar man bara. Verkar finnas en anledning till det.)
Min upplevelse av Gävle under de senaste 10-12 åren kommer mest från Ikea i Valbo. Men, som 19-åring var jag på besök på Cityfesten och skulle se Di Leva, men restaurang Etage hade Happy Hour och en stor stark kostade 19 spänn. Uj vad dålig jag blev, kräktes en himla massa. Missade Di Leva gjorde jag också då jag låg på busshållplatsen och sov. Sen dess har jag och Gävle inte varit på direkt god fot med varandra.Är utkanten av kommunen det som ligger utanför de fem-sex kvarteren i centrum?
(Tror aldrig jag varit i Gävle. Det passerar man bara. Verkar finnas en anledning till det.)
Det finns potential, gillar esplanaden. Tyvärr var turf-zonen formad som bocken innanför stängsel idag.När jag var liten vågade jag inte säga Gävle för jag trodde det vet ett fult ord.
Ni verkar hålla med!
Det dröjde nog en femton år eller så. Men randonneurcyklandet har fått mig att se åtminstone en positiv sak med Gävle: CircleK i Hagaström, jäkla fint ställe för en kaffe och smörgås mitt i natten.Någonstans där såddes fröet till randonneurscyklandet?
Tämligen glesbefolkat på bussen också. Skall löppendla hem och orkar inte springa båda vägarna.Idag var det ensamt på cykelbanorna.
En del tycks tycka att man ska plinga innan omkörning. Oklart om de också tycker att det gäller i bil i biltrafik. Essingeleden förvandlas till en kakafoni av tutande.Känns som det finns olika tolkningar när en ringklocka skall användas.
Använder min för att avvärja "fara", inte för att få folk att flytta på sig.
Är man ute i trafiken så skall man ha en ökad uppmärksamhet, inte lita på att folk plingar på en för att få en att få koll på omgivningen.
Dito, borde vara klämdag varje dag sommartid.Idag var det ensamt på cykelbanorna.
Har varit min mest produktiva dag på länge. Helt tyst på jobbtelefonen, så jag fick jobba helt ostört hela dagen.Dito, borde vara klämdag varje dag sommartid.
Glesbefolkat så fort man passerat Slussen, men innan dess från Stureplan var det tjockt med virriga turister. Sen löpte det på bra genom Sickla, runt Ältasjön, runt Flaten och hem, även om benen inte gillade ansträngningen. Sjukt fint i naturen så här års.Tämligen glesbefolkat på bussen också. Skall löppendla hem och orkar inte springa båda vägarna.
Fint! Men springa? Är din cykel trasig?Glesbefolkat så fort man passerat Slussen, men innan dess från Stureplan var det tjockt med virriga turister. Sen löpte det på bra genom Sickla, runt Ältasjön, runt Flaten och hem, även om benen inte gillade ansträngningen. Sjukt fint i naturen så här års.
Visa bilaga 626715
Visa bilaga 626717
Visa bilaga 626718
Alla cyklar redo, men jag behövde ett sista långpass inför maran. Dock blev det bara 27 km.Fint! Men springa? Är din cykel trasig?
skitfiske!Skönt att cykla iväg i soluppgången och ha cykelbanorna för sig själv.
Bara några timmars jobb och sen blir det gösfiske.?
Anmäl i Stockholms stad Tyck Till app. Brukar fixas snabbt då.Otroligt skön solskenspendling från norrort i Stockholm in till stan. Tyvärr är Stocksundsbron i behov av sopning. Någon som vet om det är kommunen eller Trafikverket man ska höra av sig till? Önskar jag hade en kamera som enkelt kunde fånga en fin bild likt de som @federico brukade posta. De bilderna är så fina och dagens vackra pendling bjöd på många potentiella fina bilder.,
De som kom från Västerort vittnade om en olycka i höjd med stadshuset, troligen voi i kombo med vänstersväng. Ambulans på plats. Hoppas det gick bra för alla inblandade.
Det här är i "Norrland" och mellan Danderyd och Solna kommuner. Så inte bara utanför stenstaden, utan till och med utanför kommungränsen för Stockholm. (!)Anmäl i Stockholms stad Tyck Till app. Brukar fixas snabbt då.