Sluta tjata nu Per, vi vet vad du tycker.
Det skulle innebära åtskilliga timmars jobb och ett antal andra problem att göra som du säger. Dels det tekniska men det är antagligen det minsta problemet.
Det stora skulle vara att kontakta samtliga annonsörer och få dem att ta fram en ny annons i ett nytt format. Många av dem har lejt ut detta till en tredje part och betalat dem för att göra deras banner, vem skall betala den extrakostnaden?
Det lite tråkigt med evigt tjat och det gör mig inte det minsta motiverad att ändra på det när du försöker med något slags utmattningstaktik. Ingen annan verkar tycka att jorden går under pga detta.
Titta in på lite andra siter, det är ovanligt lite reklam här inser du rätt snart om du bara öppnar ögonen. Och som jag skrev ovan, det är inte gratis att driva happy och vi lägger ner en hel del tid på det. Pengar har jag inte behövt ta ur egen ficka senaste året dock, eftersom vi har reklamen.
Radhöjden och färgerna kommer vi fixa men vi har vanliga jobb också även om de kanske misskötts senaste dagarna pga jobb med detta.