[Happy 2.0] Fan vad ni rockar grabbar!
Alltså.. Det ska vara stor kontrast mellan text och bakgrund. Det är ju ganska basic liksom. Slå upp en bok.. Men det ska inte finnas andra områden med starka kontraster som stör ögat när man läser. Första sidan är kanonsnygg och skön att läsa. Själva tråden funkar också hyffsat, det är ju ändå svart text här, men fortfarande hade det mörkgråa gärna fått vara lite ljusare. Kanske som skuggan i loggan happymtb.org.
Men inläggslistan??? Apdålig kontrast mellan text och bakgrund och med jobbigt starka kontrastområden bredvid? Hallå eller.. Ska det vara svårläst tycker jag vi ska ha kanariegul text. Ska det va så ska det va.. :)
Edit: Förövrigt tycker jag oxå att det blev bättre med en mörkare bakgrund i trådarna..
Men inläggslistan??? Apdålig kontrast mellan text och bakgrund och med jobbigt starka kontrastområden bredvid? Hallå eller.. Ska det vara svårläst tycker jag vi ska ha kanariegul text. Ska det va så ska det va.. :)
Edit: Förövrigt tycker jag oxå att det blev bättre med en mörkare bakgrund i trådarna..
Senast redigerad av en moderator: