Cykeln tvättad och magen fylld med pannbiff och pasta :P dax att byta slang fram.
Åter igen en otroligt kul tur, trots att jag först fick punktering, och när jag sedan hade lite för bråttom med pumpen och lyckades pajja ventilen på min andra slang... men vad vore mtb utan alla happy-cyklister? Givetvis fick jag låna en slang av hmm minns ej ditt namn men massa tack i alla fall, och tack Micke för lånet av den fina biltema pumpen :)
Åter till turen som bjöd på en hel del stök som vanligt men även en del hopp, till min stora förtjusning..
Kan även ge Dainese:s nya ,hmm ska vi kalla dom FR-benskydd, fem cykelslangar av fem möjliga, efter dagens tur. Skyddar dock inte mot myror vilket jag märkte vid första däckbytet... sen att dom gjorde så jag bara körde ännu vildare å golvade typ 3ggr ser jag bara som ett plus :D inga mer sår på benen efter mina flattisar i alla fall, och inga onda knän dagen efter då man stiger ur bingen....
Några bilder blev de med, ska se om jag hinner få upp dom efter jag bytt slang..
Och ni som inte var med och undrar vilka stigar vi körde? fråga inte mig de fyller säkert snart vår stigguide Leo i.....
Edit: här kommer några bilder, hmm idag blev dom inge vidare men alltid något....
Leo tycket en klättreing var så kul att han tog den två ggr... eller var de för att han inte kom upp första gången? ;)