Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
fhloston sa:BojanB sa:Måste vara blind! Hur ändrar jag färgtema?
Tryck på lilla gubben i meny-listen högst upp -> färgtema
ol__ sa:Är det bara jag som får halva skärmen grå när jag läser på mobilen?
Rattnalle sa:ol__ sa:Är det bara jag som får halva skärmen grå när jag läser på mobilen?
Vadå, såhär? :-)
Kristoffer R sa:fhloston sa:BojanB sa:Måste vara blind! Hur ändrar jag färgtema?
Hur skall man få färgtemat att behållas?
Det ändras men blir grönt igen så fort jag klickar på forumet. (Kör laptop m Win7/Chrome)
pbeijer sa:Ni borde ändra så att default färgschema är det bruna för de som inte är inloggade. Är det ens någon som använder det vit/gröna temat, kanske ta bort det helt?
Inga flytande knappar som tar upp plats tack. Folk med undermåliga mobiler får köpa bättre.fhloston sa:En sak som skulle kunna hjälpa till på mobiler är en flytande knapp som skrollar till toppen.
ol__ sa:Rattnalle sa:ol__ sa:Är det bara jag som får halva skärmen grå när jag läser på mobilen?
Vadå, såhär? :-)
Japp, så! Lyckades inte ladda upp bild eftersom jag inte kom åt alla knappar på grund av den gråa rutan.
Henrik_E sa:Inga flytande knappar som tar upp plats tack. Folk med undermåliga mobiler får köpa bättre.fhloston sa:En sak som skulle kunna hjälpa till på mobiler är en flytande knapp som skrollar till toppen.
fhloston sa:Jag sällar mig till gruppen som skulle vilja ha trådnamnet i varje inlägg...
Edit: I samma storlek som "av" inte i rubrikform, som högst upp.
Konstruktiv kritik skulle jag kalla det.mikipedia_ sa:Ni får mycket klagomål ?
eketjall sa:Konstruktiv kritik skulle jag kalla det.mikipedia_ sa:Ni får mycket klagomål ?
När det dessutom händer saker omedelbart så är det ju klart att man blir mer benägen att framföra denna konstruktiva kritik.
JohanA sa:Ni är snabba =) ny-knappen ska nu bara synas en gång.
fhloston sa:Kristoffer R sa:fhloston sa:BojanB sa:Måste vara blind! Hur ändrar jag färgtema?
Hur skall man få färgtemat att behållas?
Det ändras men blir grönt igen så fort jag klickar på forumet. (Kör laptop m Win7/Chrome)
Mmm, vet inte. För mig behålls det... Även när jag För första gången gick in på Win7/Chrome och loggade in var det mitt valda färgtema...
mikipedia_ sa:Tror du måste ha kakor tillåtet
lundatok sa:Yes! Rubriker tillbaka! Stort tack!
42Hz sa:lundatok sa:Yes! Rubriker tillbaka! Stort tack!
Wow! Fullkomligt lysande!
fhloston sa:Kristoffer R sa:fhloston sa:BojanB sa:Måste vara blind! Hur ändrar jag färgtema?
Hittade gubben med hjälp av beskrivningen . Men jag är nog blind, för jag ser den inte....
(Explorer 11)
//BojanB
fhloston sa:Henrik_E sa:Inga flytande knappar som tar upp plats tack. Folk med undermåliga mobiler får köpa bättre.fhloston sa:En sak som skulle kunna hjälpa till på mobiler är en flytande knapp som skrollar till toppen.
Inte ta upp plats, förstår jag, men kan du utveckla andra delen?
lundatok sa:Är det någon som sagt något om att sidan juckar upp och ner några gånger när den laddar? Otroligt irriterande.
trib sa:fhloston sa:Henrik_E sa:Inga flytande knappar som tar upp plats tack. Folk med undermåliga mobiler får köpa bättre.fhloston sa:En sak som skulle kunna hjälpa till på mobiler är en flytande knapp som skrollar till toppen.
Nu vill jag inte förvandla tråden till en iPhone vs Android-tråd, men jag antar att du kör iPhone? Lång scrollning funkar mycket bättre på android. Inget behov av extraknappar.
Stewe sa:jomper sa:Det är en och samma knapp för både färgtema- och plats-valet.
Det är bara plats som sparas, inte färgvalet.
fhloston sa:trib sa:fhloston sa:Henrik_E sa:Inga flytande knappar som tar upp plats tack. Folk med undermåliga mobiler får köpa bättre.fhloston sa:En sak som skulle kunna hjälpa till på mobiler är en flytande knapp som skrollar till toppen.
Nu vill jag inte förvandla tråden till en iPhone vs Android-tråd, men jag antar att du kör iPhone? Lång scrollning funkar mycket bättre på android. Inget behov av extraknappar.
Håller med om inget krig, och jag kör Android :-) det går hyfsat att skjuta iväg en lång scrolling, med är det väldigt långt är det praktiskt med en knapp. Jag håller dock med dig om plats och störande element, och har ingen idé om hur man kan lösa det (förutom att ha en fast längst ner, men den hjälper inte 4/5 delar ner)
Det tycker jag låter som ett bra förslag.pbeijer sa:Går det att göra så maxbredden på forumet inte blir bredare än vad det är när kalendern och köp och sälj syns? Som det är nu breddas det ända tills dessa får plats för att sedan minska i bredd igen. Går det inte bara att fylla ut med tomrum bredvid forumet tills dess att de får plats istället för att öka bredden. Blir väldigt långa rader (över 170 tecken) när bredden på webbläsaren är precis mindre än att kalendern får plats.
fhloston sa:trib sa:fhloston sa:Henrik_E sa:Inga flytande knappar som tar upp plats tack. Folk med undermåliga mobiler får köpa bättre.fhloston sa:En sak som skulle kunna hjälpa till på mobiler är en flytande knapp som skrollar till toppen.
Håller med om inget krig, och jag kör Android :-) det går hyfsat att skjuta iväg en lång scrolling, med är det väldigt långt är det praktiskt med en knapp. Jag håller dock med dig om plats och störande element, och har ingen idé om hur man kan lösa det (förutom att ha en fast längst ner, men den hjälper inte 4/5 delar ner)