Hur var din cykelträning idag?

Hur var din cykelträning idag?
1000003496.webp
Jag har i alla fall ett platt parti 😀
 
Hur var din cykelträning idag?
Visserligen igår men det blev frugans längsta runda hittills. 76 km. (Hon mäter)
På tal om att mäta. Undrar vad vätskeförlusten summerade till igår. 🤔 Skorna var blöta när jag kom hem från standard varvet 😂 (61 km). Tur att jag fyllde upp med några cl pastis! 😊

Annars var det andra mc-olyckan i år på nästan samma ställe. Här var det röjt så ingen aning om hur det kan ha gått. Förhoppningsvis ok. (Eskilsby)
 
Tillbaka
Topp