Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Och högre högsta!Visa bilaga 837825Jag har i alla fall ett platt parti![]()
På tal om att mäta. Undrar vad vätskeförlusten summerade till igår.Visserligen igår men det blev frugans längsta runda hittills. 76 km. (Hon mäter)
Jag gjorde en bikefit förra veckan, den var väl ingen aha-upplevelse, men så har jag nördat ner mig lite innan och ville bara få det där sista finliret på plats. Men med tanke på att de flesta sitter med händerna på hoodsen och betydligt längre än 20 sekunder så kanske det skulle vara bra för dig med en bikefit.Körde min första "längre" tur i Fredags. Jag upplevde att jag inte orkade ha händerna på hoodsen särskilt länge(typ 20 sekunder) innan jag fick mjölksyra i biceps. Är det normalt? Är jag sjukligt otränad i biceps? behöver jag göra en bike-fit?
Låter som du håller väldigt hårt eller har väldigt stora bicepsKörde min första "längre" tur i Fredags. Jag upplevde att jag inte orkade ha händerna på hoodsen särskilt länge(typ 20 sekunder) innan jag fick mjölksyra i biceps. Är det normalt? Är jag sjukligt otränad i biceps? behöver jag göra en bike-fit?