Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Och högre högsta!Visa bilaga 837825Jag har i alla fall ett platt parti![]()
På tal om att mäta. Undrar vad vätskeförlusten summerade till igår.Visserligen igår men det blev frugans längsta runda hittills. 76 km. (Hon mäter)
Jag gjorde en bikefit förra veckan, den var väl ingen aha-upplevelse, men så har jag nördat ner mig lite innan och ville bara få det där sista finliret på plats. Men med tanke på att de flesta sitter med händerna på hoodsen och betydligt längre än 20 sekunder så kanske det skulle vara bra för dig med en bikefit.Körde min första "längre" tur i Fredags. Jag upplevde att jag inte orkade ha händerna på hoodsen särskilt länge(typ 20 sekunder) innan jag fick mjölksyra i biceps. Är det normalt? Är jag sjukligt otränad i biceps? behöver jag göra en bike-fit?
Låter som du håller väldigt hårt eller har väldigt stora bicepsKörde min första "längre" tur i Fredags. Jag upplevde att jag inte orkade ha händerna på hoodsen särskilt länge(typ 20 sekunder) innan jag fick mjölksyra i biceps. Är det normalt? Är jag sjukligt otränad i biceps? behöver jag göra en bike-fit?
Oh my lord, that's a lot faster than my 26,2km/h that I averaged over 65km. But I'm basically a beginner on road bike, and actually cycling over all. I guess speed will come to me as I train moreI had an excellent tempo ride today, on a 100km route that I do fairly often. This is the first time doing it on the Aeroad though, and Christ, it's fast. I had good legs too, and with the temperature and humidity dropping substantially since the weekend, I felt a lot better. HR was only 155bpm (max is 188bpm) and I think I would have another hour or so at that power before it dropped off.
Thanks! :DOh my lord, that's a lot faster than my 26,2km/h that I averaged over 65km. But I'm basically a beginner on road bike, and actually cycling over all. I guess speed will come to me as I train more
But a beautiful bike and it looks like you had great weather too. And perhaps you had a fika afterwards
Well done![]()
Triceps låter mer rimligt eftersom det är en ”ta emot” eller ”tryck”-muskel och biceps är en ”dra”-muskel. Så sitter du och drar i hoodsen hela rundan?Körde min första "längre" tur i Fredags. Jag upplevde att jag inte orkade ha händerna på hoodsen särskilt länge(typ 20 sekunder) innan jag fick mjölksyra i biceps. Är det normalt? Är jag sjukligt otränad i biceps? behöver jag göra en bike-fit?