Jaha, då har man hängt här i 20 år...

Oskar

Aktiv medlem
Skärmbild 2023-08-31 085203.png

Fan va tiden går...

Det var inte mycket som hände den dagen, förutom din registrering på happy :)))

Jag vet vad jag gjorde den dagen men det var då inte på internet

På de tio åren så registrerades det då ca 22091 användare då jag firar 10 år på lördag.
Verkar ha tillkommit ~73 400 användare sedan dess.

Man blev ju tvungen att kolla sitt eget nummer. Jag hade tydligen skickligheten att invänta 19999 andra medlemmar innan jag drog till med det ganska snajsiga numret 20000.

IMG_5327.jpeg

Har inte alls noterat att det är tioårsjubileum för mig i år. Känns mycket längre!

Bara dubbelt så lång tid kvar innan man är lika ruttad som Skogling!

Tydligen har jag bara varit medlem i 14 år men har oxå nåt svagt minne att det var nåt intrång och att man var tvungen att byta lösenord och jag tror att jag var medlem innan det ( har skrivit många och med flit?

Jag är liiite bitter över att jag tappade min gamla användare någonstans på vägen. Reggade mig troligen runt 2005 första gången, sen var det en paus på rätt många år och då lyckades jag inte komma in på gamla utan fick skapa en ny…

Jag är liiite bitter över att jag tappade min gamla användare någonstans på vägen. Reggade mig troligen runt 2005 första gången, sen var det en paus på rätt många år och då lyckades jag inte komma in på gamla utan fick skapa en ny…
Om du kommer ihåg gamla användarnamnet är det väl bara att söka på det och kolla när den användaren skapades? Om du nu vill veta mer i detalj.

Jag har för mig att jag reggade mig för att det blev någon förändring rörande från att vara ok att skriva på forumet utan att vara registrerad användare, till krav på att vara användare. Kan det stämma, eller är det bara jag som är gammal och senil och minns tokigt?

Jag har för mig att jag reggade mig för att det blev någon förändring rörande från att vara ok att skriva på forumet utan att vara registrerad användare, till krav på att vara användare. Kan det stämma, eller är det bara jag som är gammal och senil och minns tokigt?
Om det var därför du reggade dig vet jag inte, men det du beskriver hände.

Tillbaka
Topp