Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ha den äran?
Nej, nej, dumsnut!Ha den äran?
Exakt, det heter "HAR den äran". Alltså "(jag) har den äran (att få gratulera)!"Nej, nej, dumsnut!
Vetifan, jag har en del år kvar till pensionen och jag hoppas Happy överlever till dess för vad ska jag annars göra om dagarna då? Cykla?Är det nu man skall beklaga sorgen?
Var ser man "registreringsnummer"?9e registrerade är bra jobbat.
Ska farbror ha hjälp att förstå hur man gör?Jag fyller 20 i vår. Undrar vilket "nummer" jag har?
Jag fyller 20 i vår. Undrar vilket "nummer" jag har?
Ja why not? ?Ska farbror ha hjälp att förstå hur man gör?
Klicka på ditt namn, ta sedan siffrorna i browserns adressfält. För dig:Ja why not? ?
Samma här. Nr 14.jag blev medlem 2003-09-01.
33:a
Om du kommer ihåg gamla användarnamnet är det väl bara att söka på det och kolla när den användaren skapades? Om du nu vill veta mer i detalj.Jag är liiite bitter över att jag tappade min gamla användare någonstans på vägen. Reggade mig troligen runt 2005 första gången, sen var det en paus på rätt många år och då lyckades jag inte komma in på gamla utan fick skapa en ny…
Det var den där lilla detaljen… ?Om du kommer ihåg gamla användarnamnet är det väl bara att söka på det och kolla när den användaren skapades? Om du nu vill veta mer i detalj.
Bara att läsa igenom alla inlägg gjorda under 2005 då och se om du får någon flashback. ?Det var den där lilla detaljen… ?
Eller inte..... https://frageladan.isof.se/visasvar.py?svar=78358Exakt, det heter "HAR den äran". Alltså "(jag) har den äran (att få gratulera)!"![]()
Blire nån fest?Jag fyller 20 i vår. Undrar vilket "nummer" jag har?
Vem var number one
Ah missade det ?
Om det var därför du reggade dig vet jag inte, men det du beskriver hände.Jag har för mig att jag reggade mig för att det blev någon förändring rörande från att vara ok att skriva på forumet utan att vara registrerad användare, till krav på att vara användare. Kan det stämma, eller är det bara jag som är gammal och senil och minns tokigt?
Jösses, så många? Skulle vara kul att se lite statistik över aktiviteten, känns som att det är några dussin användare som står för 90% av inläggen.På de tio åren så registrerades det då ca 22091 användare då jag firar 10 år på lördag.
Verkar ha tillkommit ~73 400 användare sedan dess.