Jaha, då har man hängt här i 20 år...

Drygt 1/vecka m.a.o.

Vore lite intressant att se en graf där man för varje tråd man postat minst ett inlägg i räknar hur många inlägg man postat i den tråden och sen gör en graf med antal inlägg i tråd på x-axeln och antal sådana trådar på y-axeln. Alt. kan man istället ta andel av trådarna på y-axeln. Gissningsvis bör ju masspostarna ha en hel del trådar med många inlägg. De mer sporadiska postarna kan jag tänka mig är sådana som skriver några få inlägg per tråd eller är sådana som skriver i stort sett alla sina inlägg i några få trådar.
Hängde inte folk på funsport mountainbike sidan förr? Vill minnas att jag krängde nå prylar där back in the days

Hängde inte folk på funsport mountainbike sidan förr? Vill minnas att jag krängde nå prylar där back in the days
Ingen aning. Jag började motionscykla 2002 efter att ha haft joggnig som motionsform. Hängde då lite på funbeat innan jag dök på happymtb efter några år. Hängde runt ett tag och bara läste innan jag reggade mig och började skriva ett och annat inlägg.

Edit: Testade tidigt i min "motionscykelkarriär" lite ytterst mesig mtb-cykling, men det var inte min grej. Jag hör hemma på vägarna.

Senast ändrad:
Ingen aning. Jag började motionscykla 2002 efter att ha haft joggnig som motionsform. Hängde då lite på funbeat innan jag dök på happymtb efter några år. Hängde runt ett tag och bara läste innan jag reggade mig och började skriva ett och annat inlägg.
Själv vart man hooked som 13åring 1995 när man såg dom äldre köra street-trial med moddade xc-hojar. Man har sett flera generationer komma och gå men vi är några få OG cyklister kvar i stan än ?

Oreggad första åren. Tveksam då det mest kändes som gubbar här, jag var ännu relativt ung. Reggade första kontot 2005, försvann härifrån några år senare när jag tröttnade på klimatet. Fanns alternativ på den tiden. Reggade detta konto ett tag senare men höll mig mest aktiv på alternativen. Sen försvann alternativen ett efter ett också. (RIP Pushbike/Chainlife)

Min aktivitet går upp och ner i takt med humöret. Men Happy är Hotel California och försvinna helt känns svårt. Men lite pauser är nog sunt för de flesta.

Jag har bara varit här i 14 år, du vann ???Blev medlem samma år och månad då jag köpte min cube fritzz ?
IMG_9902.jpeg

Oreggad första åren. Tveksam då det mest kändes som gubbar här, jag var ännu relativt ung. Reggade första kontot 2005, försvann härifrån några år senare när jag tröttnade på klimatet. Fanns alternativ på den tiden. Reggade detta konto ett tag senare men höll mig mest aktiv på alternativen. Sen försvann alternativen ett efter ett också. (RIP Pushbike/Chainlife)

Min aktivitet går upp och ner i takt med humöret. Men Happy är Hotel California och försvinna helt känns svårt. Men lite pauser är nog sunt för de flesta.
Missade 20-årsfirandet för mitt första konto. Det var visst i maj förra året. Men det här kontot har ett år kvar innan 20-årsfirandet.

Jomper från Nynäshamn, jag från Västerhaninge då. Vi hängde båda på funsport forumet (tidning) på den tiden, så hade koll på när han startade happy. Sen cykla vi ihop vid Kinnekulle sommaren 2003, om jag minns rätt.

Då bodde jag i Enskede - minns inte in Kinnekulleresan var före eller efter Happys födelsedag.

Minnet är lite defekt, men jag har för mig att jag reggade mig för att det blev krav på det för att kunna skriva i forumet, runt 2007 då jag reggade mig. Och före det kunde man skriva utan registrerat användarkonto. Stämmer det, ni gamlingar med bättre minne än vad jag har? (För jag hängde nog här innan jag reggade mig av den anledningen, men är högst osäker på om det var månader eller år innan.)

Minnet är lite defekt, men jag har för mig att jag reggade mig för att det blev krav på det för att kunna skriva i forumet, runt 2007 då jag reggade mig. Och före det kunde man skriva utan registrerat användarkonto. Stämmer det, ni gamlingar med bättre minne än vad jag har? (För jag hängde nog här innan jag reggade mig av den anledningen, men är högst osäker på om det var månader eller år innan.)
Minns inte exakt när det ändrades, men s var det.

Jag fyller tydligen 20 i maj, men jag lurkade också ett tag innan jag skaffade konto.

Missade min 15 årsdag förra månaden.
Att beskriva Happy som Hotel California var nog det mest träffsäkra jag läst på länge.
Något för randonnörer?
My head grew heavy and my sight grew dim
I had to stop for the night

Om forumet i allmänhet?
And I was thinkin' to myself
"This could be Heaven or this could be Hell"

Att man lätt fastnar här?
"We are all just prisoners here
Of our own device"

Att även om man tar en paus så kommer man tillbaka hit?
You can check out any time you like
But you can never leave

Tillbaka
Topp