Jenny Rissveds
Eller tvärtom, de kör för lite lvg och får därför spö i skogen.Uppenbarligen tränar de andra inte tillräckligt i skogen.
Eller tvärtom, de kör för lite lvg och får därför spö i skogen.Uppenbarligen tränar de andra inte tillräckligt i skogen.
Rotpartierna i Schweiz = tjälskottsskadade svenska asfaltsvägar!?All hennes landsvägscykling gjorde att hon igår flög förbi alla utför rotpartierna…![]()
Bra = bara?Kollade replay på RB. Jäklars, inte bra utför, utan även uppför dominerade hon totalt. Hur bra kan hon bli?
Jag tror hon typ kan vinna OS!Kollade replay på RB. Jäklars, inte bra utför, utan även uppför dominerade hon totalt. Hur bra kan hon bli?
Det var ett svar (visserligen sent, men jag hade inte sett det innan) på kommentaren från landsvägs-SM.Eller tvärtom, de kör för lite lvg och får därför spö i skogen.
Du glömde DH tröjan och jag tror oxå hon har haft en Endurotröja…Tio blågula tröjor i rad, svensk mästare i linje i förbifarten och ett OS-guld i bagaget. Är det minsta tvekan om vem som är bäst genom tiderna?
Har hon inte vunnit cx också? :)Du glömde DH tröjan och jag tror oxå hon har haft en Endurotröja…
Jo, SM guld 2015 och 2016 i CXHar hon inte vunnit cx också? :)
Svårt att jämföra. Dubbla VM-guld på lvg, bragdguldet, seger i diverse proffstävlingar inkl etapplopp, smäller rätt högt.Tio blågula tröjor i rad, svensk mästare i linje i förbifarten och ett OS-guld i bagaget. Är det minsta tvekan om vem som är bäst genom tiderna?
Emmas dubbla OS-silver och trippla VM medaljer står sig också rätt bra. Det är svårt att jämföra, olika sporter och sen har konkurrensen på damsidan nog ökat de senaste åren med mer pengar i sporten och fler som kan satsa på fulltid.Svårt att jämföra. Dubbla VM-guld på lvg, bragdguldet, seger i diverse proffstävlingar inkl etapplopp, smäller rätt högt.
Räknar man även in herrarna är Gösta ohotad.
EditVar är Jenny? Såg sista varvet, kul race men hade tänkt se hur det gick för J…sjuk? Krasch?