Jenny Rissveds

Jenny Rissveds
Enligt mtbswecyclings story på instagram så klev hon av på grund av magkrämpor.
Screenshot_20210516_181205_com.instagram.android.jpg

Jenny Rissveds
Ok. Kan ju hända iofs. Synd att inte teamet kan kommunicera på ett bra sätt med oss som följer. Måste ha hänt på första varvet då. Jenny rasade ju i fältet redan efter starten...hoppas hon kommer igen.

Jenny Rissveds
Dåligt att Team31 inte skriver direkt här i tråden hela tiden...

Jag tycker att Jenny själv borde ringa runt och prata med alla som är nyfikna.
Hon kanske inte behöver ringa alla samtidigt, men ett par timmar efter målgång borde hon ha hunnit prata med åtminstone med några som postar mycket här och några av hennes mest nyfikna följare på insta.
Hon borde även åka runt och bjuda på tårta till alla som sett livestreamen.

Eller inte.

Jenny Rissveds
Jag tycker att Jenny själv borde ringa runt och prata med alla som är nyfikna.
Hon kanske inte behöver ringa alla samtidigt, men ett par timmar efter målgång borde hon ha hunnit prata med åtminstone med några som postar mycket här och några av hennes mest nyfikna följare på insta.
Hon borde även åka runt och bjuda på tårta till alla som sett livestreamen.

Eller inte.
Vad är det för fel på Zoom (eller dylikt)? Då borde hon kunna klara av de flesta i en stor bunt. ?

Jenny Rissveds
Jaja. Vad duktiga ni är....

De behöver inte infornera om ett skit men att folk är intresserade får de nog finna sig i. Sen kan man göra det enklare eller svårare både för sig själv och andra

Jag hittar ändå inte var swecycling skriver detta

Hon har ju själv valt att inte vara lika offentlig som hon plötsligt blev när hon körde i scott-teamet.
Men visst... Vi är många som gärna hade fått mer och snabbare info.

Jenny Rissveds
Hur är det nu med OS-platsen? Stämmer följande:
Det gick ju bra för Rebecca McConnell i Nove Mesto Na Morave. Hon kom trea. Det betyder att hon försvarade sin OS-plats. Är då en av de två platser som baseras på 2019 års VM-resultat fortfarande tillgänglig för Jenny, eller? Hur stor chans har hon på den platsen? Vem konkurrerar hon med om platsen?

Jenny Rissveds
Jag ser vad det står i kommentaren och att det var ett råd till Jenny i all välmening. Jag hade personligen avstått från att lyfta frågan men vi är alla olika.

Jenny Rissveds
Hur är det nu med OS-platsen? Stämmer följande:
Det gick ju bra för Rebecca McConnell i Nove Mesto Na Morave. Hon kom trea. Det betyder att hon försvarade sin OS-plats. Är då en av de två platser som baseras på 2019 års VM-resultat fortfarande tillgänglig för Jenny, eller? Hur stor chans har hon på den platsen? Vem konkurrerar hon med om platsen?
Hon har den sista platsen om ingen annan av de 15 som kom före på VM behöver den.
Tex McConnell. Jag lyckades aldrig hitta rätt ranking lista men det är nog klart nu. Det var väl bland annat slovenien som i teorin hotade McConnell

Jenny Rissveds
Manliga läkare älskar att prata om det. Oavsett om en kommer in med brutet ben eller bula i huvudet är det en av första frågorna som kommer.
Har nog frågat den frågan ett dussintal gånger totalt. Är jag en bra eller dålig läkare då? Eller kanske inte man?? ?

Tillbaka till Jenny tyckte jag det var rätt uppenbart från start att hon inte gick på 100%. Tråkigt men ändå skönt att det var något så enkelt som mensvärk - det går ju över rätt snabbt för de flesta.

Tillbaka
Topp