Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Mycket skit som fastnar där.Kratsar ur hovarna?
Är det ikväll?
Nytt spons, var väl solid blått innan?
Ja, detta är som sagt Svenska mästartröjan, ingen landslagsdress.??Landslaget kör i andra kläder. Enligt tidigare debatt så kan det bli tokigt med krockande sponsoravtal.
Rolig intervju efteråt, hon svarar inte efter den vanliga mallen.
Ja, detta är som sagt Svenska mästartröjan, ingen landslagsdress.??
Ja, som sades precis. Läser du bara dina egna inlägg?Tvek på att landslaget sponsras av spez, men jag är på intet vis expert på det. Tänker lite att hon kör swork o på den vägen.Sen är det väl country champion tröja.
Ja vad bra.Ja, som sades precis. Läser du bara dina egna inlägg?
Det är inte nytt hon har haft det minst sen i våras. My bad.
Det var inte det frågan gällde men oavsett är det passerat nu. Jag får skylla på dålig syn och/eller dåligt minne.Om du menar att hon alltid haft mästartröjan på tävling sedan i våras så stämmer inte det.
På OS och VM körde hon med landslagets kläder. Därav kan det se ut som att hon bytt sponsorer, som var frågan vi försöker att svara på här.
Fasen vilken körning! Ett av de mest spännande lopp jag sett, ledarbyten hela tiden och kul å se Jenny på topp!
/T
Hon såg urstark ut, verkligen! Återstår att se på söndag, men formen är nog där??Ja. Riktigt spännande och roligt.
Det såg dessutom ganska enkelt ut i alla hennes ryck mot topp. Även i sista rycket såg hon stark ut trots ett ansträngt ansiktsuttryck. Alla hon drog ifrån då såg mer plågade ut, så jag hoppas att hennes konkurrenter bränt minst lika mycket kraftreserver som hon gjorde i detta lopp.
Det var inte det frågan gällde men oavsett är det passerat nu. Jag får skylla på dålig syn och/eller dåligt minne.
Jobbigt att vara nykter en fredag noterar jag.Ok. Bra att åtminstone du som ställde frågan vet vad frågan gällde och kunde svara dig själv.
Skål från Höga Kusten, och hoppas att du får roliga cykelturer mellan helgens övriga sändningar.
Nu vet vi hur man ska få upp MTB på första sidan.
![]()
”Lite pinsamt – för jag kissade på mig”
Jenny Rissveds reste sig från sjuksängen och gjorde succé i världscupen. Det blev seger i sprinten i schweiziska Lenzerheide – och en speciell sådan. – Det är lite pinsamt för jag kissade på mig, säger hon till Red Bull tv, enligt SVT .www.expressen.se
Jobbigt att vara nykter en fredag noterar jag.
Jag är för tjock. Återkommer när jag gått ner tillräckligt för att sluta snarka.Det går att åtgärda om du tycker att det är jobbigt.
Får jag bjuda på Dalvve, Timmer, Berg, Älv, Hav, 63 eller ett par burkar med en hängbro?
Redigerat // moderator
Väldigt bra intervju! ?![]()
Jenny Rissveds: Jag har gjort mig själv till ett offer
Mountainbikecyklisten om missförstånden efter OS-intervjuerna, om mental ohälsa, om att inte gömma sig längre och vad en lång kram i Tokyo betydde.www.dn.se
Det tyckte moderatorn med. Eftersom jag har lite för mycket erfarenhet över hur svårt människor som lider av dessa problem har det, och det är välkänt bland journalister vad hon gått igenom så stor jag för min åsikt. Så istället för att skriva ut det hoppas jag på karma.Jag tycker att det dåligt maskerade hotet du skriver är värre än att rubriksättaren valde en klickbait-rubrik baserad på en av de saker hon sa framför kameran.
I övrigt håller jag med om att det vore snyggare att peka på segern i rubriken.
Och det var det enda som den reporten kunde förstå, bättre om han inte hade skrivet något överhuvudtagetNu vet vi hur man ska få upp MTB på första sidan.
![]()
”Lite pinsamt – för jag kissade på mig”
Jenny Rissveds reste sig från sjuksängen och gjorde succé i världscupen. Det blev seger i sprinten i schweiziska Lenzerheide – och en speciell sådan. – Det är lite pinsamt för jag kissade på mig, säger hon till Red Bull tv, enligt SVT .www.expressen.se
Det tyckte moderatorn med. Eftersom jag har lite för mycket erfarenhet över hur svårt människor som lider av dessa problem har det, och det är välkänt bland journalister vad hon gått igenom så stor jag för min åsikt. Så istället för att skriva ut det hoppas jag på karma.
Vad jag förstått så är det inte journalisten som sätter rubriken utan någon riktig tokdåre.
Att det står i tidningen om man inleder intervjun med det får man nog räkna med men det kunde sparats till ingressen kan jag tycka.
Felet är vårt/mitt som läser kvällstidningarna.
Jag vet inte hur DN är i frågan men aftonbladet och expressen bör nog inte alltid betraktas som helt seriösa.Svenska tidningar i riktigt skandalös, många stora rubriker är ren clickbait! I Nederländerna och Tyskland gör ingen seriös tidning det, bara skandalblad dom Bild.
Kanske är DN då onseriöst, men atminstone är interviewen med Jenny bra.
Jag vet inte hur DN är i frågan men aftonbladet och expressen bör nog inte alltid betraktas som helt seriösa.
Det är väl bara på SM? Alla andra tävlingar så skall hon ha svenska mästarfärgerna på sig? Kanske så mycket som nu. Det kan räcka med en arm och så men de skall vara på tröjan. Det var väl för övrigt XC-sprint tröjan hon hade. (Hon har ju bägge)Ja. På OS och VM körde hon och resten av landslaget med mörkblå kläder.
Ibland ser man henne även med standard team 31 kläder som ser svarta ut och saknar mästarfärgerna.
Mästartröjan är utan konkurrens den snyggaste oavsett om den är team 31 trimmad eller om det som tidigare varit scott-varianten.