Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ligger tryggt bakom Lecomte och ser ut att ha massor med energi.Stark start av henne idag.
Vad gjorde hon igår?Bra med tredje plats givet dagens händelser. Gårdagen satt troligtvis kvar i buggarna.
Även jag tyckte hon såg lugnt vass ut första halvan men när Richards tryckte till fanns inte pulvret där.
Menar nog XCC från i Fredags.Vad gjorde hon igår?
Vätternrundan! ?Vad gjorde hon igår?
Är det inte på fredag? ?Lecomte kommer inte till start i helgen pga hälsoproblem. PFP har sedan tidigare meddelat att hon har avslutat säsongen.
Det ökar ju Jennys vinstchanser även om det är roligast att vinna mot ett komplett startfält (?). Fast det här är väl en del av sporten. En del övertränar i början av säsongen och missar slutet, andra tvärt om osv. Det kanske aldrig är helt komplett i toppen.
Kul med kortrejs i morgon!
Jo. Jag är lite förvirrad nu verkar det som. Fick för mig att det var torsdag idag.Är det inte på fredag? ?
Kollar ikapp nu. Det första de säger är att XCC blir egen serie nästa år och i år hade Jenny legat etta totalt ned 405p före lecomte på 400. Innan gårdagens resultat alltså. Ännu bättre nu.
Bra fråga - och hur ska de kvala in 40? Om de nu ska det alltså.Ska kolla senare, men vad tusan hände med Kate Courtney, föll mitt på asfalten?
Och XCC som egen serie, kanske bra, men ska det fortsatt vara kval till XCOs startplaceringar?
Ska kolla senare, men vad tusan hände med Kate Courtney, föll mitt på asfalten?
Ok, är det så pass? Jag har inte följt wc totalen alls så har lite missat att hon varit så otroligt jämn hela säsongen. Klart det blev mycket fokus på os och VM men top 3 totalt är fantastiskt.Det är väl främst Richards som hotar totalen för Rissveds. Placerar sig Jenny topp 10 och McConnell inte vinner så är topp 3 i totalen säkrad.
Grymt jämn säsong!
svårt att trixa sig fram med flack gaffel, nino hade oxå problem.. ;)Cortney försökte ta insidan av kurvan men hamnade för nära framförvarande (McConnell?) och klippte hennes bakhjul.
6e nu om grafiken är med?Jenny nere på 5e plats nu