Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Såklart:)NLC sa:Inga j-a engångsmuggar i plast när man har vattenflaskor på cykeln. Tänkt på miljön!
;-)
kitzblitz sa:Hoppas du hittar nåt, för min lampsituation är också lite oklar just nu och jag hoppas någon kan lysa lite genom natten framför mig :-)
ohellstrom sa:kitzblitz sa:Hoppas du hittar nåt, för min lampsituation är också lite oklar just nu och jag hoppas någon kan lysa lite genom natten framför mig :-)
Ni får väl helt enkelt stå stilla mellan solnedgång och soluppgång ;)
Nu blir jag väl lynchad av happys internetcyklister, men är man i Italien är det egen cykling man ska fokusera på. Hinner man med lite internetcykling mellan middagen och kudden kan det möjligen vara OK, men annars vete mig tusan ... ;-)IngvarW sa:Ni kör väl livetrack så jag får nåt att göra här i Italien på torsdag och framåt !! Dvs jag kan inte komma på den här festen tyvärr men har ju UTU att se fram emot...
mhenry sa:Kom på att jag saknar monteringsmöjlighet för de framlampor jag har sen den jag hade skakade loss på skitvägar på väg till Slovenien.
Nån som har en CatEye Omni eller liknande att låna ut med kort varsel? Finns annons ute också https://happyride.se/annonser/ad.php?id=58229
Fjärdebrunn sa:Vi får känna oss fram genom mörkertimmarna.
Funderar på Crafts reflexförsedda varseltröja xxl har till bra pris. Typ 19 grader i Jönköping första natten så man längtar ju inte efter västen.
NLC sa:Jönköping passeras väl när det blivit dag alla redan? Norrköpings mörka bakgator däremot...
Mange. sa:fortfarande ingen officiell tråd från arrangören?
hur många namälda är det hittills?
neron sa:Mange. sa:fortfarande ingen officiell tråd från arrangören?
hur många namälda är det hittills?
16 anmälda. Förra året så var det jag som skapade alla trådar och event här och på fb, jag har tyvärr inte haft möjlighet i år... nu är det ett delat ansvar i arrangörsgruppen.
GoranS sa:Är verkligen imöra gångbart mål dit ni ska? Trodde mer det var i Dalarna/Värmland det förekom.
Där ser man. Mer vitt spritt "uttal" än jag kände till alltså.desmo sa:GoranS sa:Är verkligen imöra gångbart mål dit ni ska? Trodde mer det var i Dalarna/Värmland det förekom.
Imöra bör fungera bra i Sjuhäradsbygden som ska passeras.
GoranS sa:Där ser man. Mer vitt spritt "uttal" än jag kände till alltså.desmo sa:GoranS sa:Är verkligen imöra gångbart mål dit ni ska? Trodde mer det var i Dalarna/Värmland det förekom.
Imöra bör fungera bra i Sjuhäradsbygden som ska passeras.
GoranS sa:Har hört det användas av en karl som jag är ganska säker är från södra delarna av Dalarna, typ Hedemora-trakten.
Kan mycket väl vara lokalt. Har tillbringat delar av somrarna hela mitt liv i trakterna sydost om Siljan och har aldrig hört någon som kommer därifrån använda det.Jocke77 sa:GoranS sa:Har hört det användas av en karl som jag är ganska säker är från södra delarna av Dalarna, typ Hedemora-trakten.
Värmländsk spion troligen :-) Frågade sambon som är kulla med hela släkten ett par generationer tillbaka från Dalarna och hon delar min uppfattning att "man" inte säger så...men ska spetsa öronen och göra en egen undersökning.
ohellstrom sa:Ligger alla och sover middag nu eller?
Hasse#7 sa:ohellstrom sa:Ligger alla och sover middag nu eller?
Nya happyeride som plockar medlemmar. :)
ohellstrom sa:Hasse#7 sa:ohellstrom sa:Ligger alla och sover middag nu eller?
Tänkte inte på det... tyckte bara det verkade lite sömnigt, hehe.
Men, då är det alltså dit jag ska gå om jag undrar vilket powerpack man ska ha till en 100-milare?
Hasse#7 sa:ohellstrom sa:Hasse#7 sa:ohellstrom sa:Ligger alla och sover middag nu eller?
Men, då är det alltså dit jag ska gå om jag undrar vilket powerpack man ska ha till en 100-milare?
Japp! Dessutom hur man chppar en pacemaker och hur man gör bromsspår i kals.... skogen.
ohellstrom sa:Hasse#7 sa:ohellstrom sa:Hasse#7 sa:ohellstrom sa:Ligger alla och sover middag nu eller?
Japp! Dessutom hur man chppar en pacemaker och hur man gör bromsspår i kals.... skogen.
Medan vi ändå väntar på action... Jag har noterat att det finns elcyklar med navdynamo ... #verkningsgrad
Skulle snarare säga att det är briljant. Använder man navdynamon för att ladda batteriet har man ju grunden till en evighetsmaskin, eller ...? ;-)Hasse#7 sa:ohellstrom sa:Hasse#7 sa:ohellstrom sa:Hasse#7 sa:ohellstrom sa:Ligger alla och sover middag nu eller?
Medan vi ändå väntar på action... Jag har noterat att det finns elcyklar med navdynamo ... #verkningsgrad
Lät som en magisk omväg.