Springpojken
Medlem
[Kalender] SBR25 - Return of the DÖDS!!! - Nu med RESULTAT!!!
Jag måste tyvärr jobba under race-helgen. Om någon vill köpa min startplats är det bara att hojta till.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Luthman Photography sa:Både H och Jofa har rätt. Men framför allt skulle jag satsa på att göra saker du tycker verkar läskiga. Det är den absolut största spärren, iaf i fjol i glasberga. Det är oftast inte så svårt rent tekniskt, det handlar bara om att våga.
Macius sa:Ett tips jag vill ge mig själv och kanske andra nybörjare som kanske är självklara:
- Ta med mycket dryck - varmt och man svettas
- Ta med mat - lång dag och det tar på krafterna och både cykla men framförallt dra cykeln upp för backarna.
- Va inte småbakis från dagen innan....
Check på dessa så blir årets race ännu roligare än förra året!
Jimel sa:Tack ?
Skrev 0 i anmälan om publik. Ändrar det till 1
larsaw sa:I Glasberga ordnas det fint även för dom som kör kycklinglinjerna...
klozzo sa:Pröjsat!
Hur paniktränar man som bäst inför detta??
Pajade ryggen i feb, känns ok nu. Har varit väldigt stilla sedan dess.
Slita och dra i hellas är min plan och sluta fega.
Vad säger experterna??
klozzo
tomcaten sa:Kanske även skyddsmadrasser mot träd i de snabbaste partierna behöves?
jofahjalm sa:Det är väl bara att gå ut och fixa det själv?
Gör som jag, kör i te så jävla fort ;)tomcaten sa:Aldrig varit där men ja har kysst träd förut i 35km/h till stopp, det kändes...
tomcaten sa:jofahjalm sa:Det är väl bara att gå ut och fixa det själv?
Ska ja springa runt o plocka upp skräp som ligger ute också bara för att det finns att göra?
Luthman Photography sa:tomcaten sa:jofahjalm sa:Det är väl bara att gå ut och fixa det själv?
Ska ja springa runt o plocka upp skräp som ligger ute också bara för att det finns att göra?
Det vore inte en dum ide.
mattias_i_skogen sa:Jag har in i det sista försökt tala min släkting tillrätta. Denne har planerat att gifta sig samma dag som SBR25!!
Tidplanerna är oförenliga så jag är tvungen att ställa min plats till förfogande!
jofahjalm sa:mattias_i_skogen sa:Jag har in i det sista försökt tala min släkting tillrätta. Denne har planerat att gifta sig samma dag som SBR25!!
Tidplanerna är oförenliga så jag är tvungen att ställa min plats till förfogande!
Om det är öppen bar på bröloppet så är jag intresserad.
olle/frost sa:Fast brukar inte SBR bli lite av bröllopp?
larsaw sa:olle/frost sa:Fast brukar inte SBR bli lite av bröllopp?
Jaaaa! Vem/vilka blir först med att viga sig vid ett SBR?
larsaw sa:Whoop whoop!
Med mindre än 7 dagar kvar till drabbning, har det under under lördagen gått ut information gällande raceday till betalande deltagare.
För åskådare så startar själva racet inte förrän kl. 13, men häcklandet/hetsandet/hejandet kan ju även bedrivas under dom två timmar deltagarna har på sig att träna på sträckorna...
Jimel sa:Kommer man ha tid att käka något mellan träning och tävling? Såg att ÖB hade bra pris på 10 pack snickers
Henrik83 sa:Sextiofyra, jag bangar!
larsaw sa:Henrik83 sa:Sextiofyra, jag bangar!
Say WHAT!!! Ska du låta Jofa vinna på WO? Och det bara för att det är lite DÖDS o bröt för en gångs skull... ;)