Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
larsaw sa:Rockingman sa:Utan att veta något om hur det ligger till med den saken är jag inte säker på att Marino tänkt överdrivet mycket på det där med anti-squat och kick-back m.m. i och med att geometrin är plankad från Pole men själva länkaget är annorlunda.....
Är det isf inte lämpligare att utgå ifrån Orange Stage 5, dom vet ju iaf vad dom gör med sin SP-design...
Även jag o herr Marino har bollat lite idéer ang FS-ram (tänk Diet-Pinner fast 29'a...), sen har han i ett svagt ögonblick erbjudit sig att göra en Bronson/5010 fast i stål. Alltså med VPP-länkage...
jofahjalm sa:Larsaw, jag vill se dig visa upp lite peruanskt stål inom en snar framtid. Jag tror inte Herr Marino vill ha jättemånga svenska brevvänner som inte handlar.
Paco sa:Är själv sugen på en Peruansk FS men är apkass på geo-ritningar....
Luthman Photography sa:Stackars Marino, han lär ju inte fatta vad han satt igång när han öppnade Pandoras ask och byggde EST's hoj. Helt plötslugt blur han mailbombad av tjogvis med konstiga svenskar som vill att han ska bygga finska cyklar och skämtar om marsvin hela tiden. Han kommer snart bli utbränd.
desmo sa:Luthman Photography sa:Stackars Marino, han lär ju inte fatta vad han satt igång när han öppnade Pandoras ask och byggde EST's hoj. Helt plötslugt blur han mailbombad av tjogvis med konstiga svenskar som vill att han ska bygga finska cyklar och skämtar om marsvin hela tiden. Han kommer snart bli utbränd.
eller så kommer han att outsourca det till Kina..
Annan fråga, hur lång tid tar det för en van byggare som Marino att bygga en hoj? Alltså från det att han börjar kapa rör tills att ramen är färdig för lack?
Luthman Photography sa:desmo sa:Luthman Photography sa:Stackars Marino, han lär ju inte fatta vad han satt igång när han öppnade Pandoras ask och byggde EST's hoj. Helt plötslugt blur han mailbombad av tjogvis med konstiga svenskar som vill att han ska bygga finska cyklar och skämtar om marsvin hela tiden. Han kommer snart bli utbränd.
eller så kommer han att outsourca det till Kina..
Annan fråga, hur lång tid tar det för en van byggare som Marino att bygga en hoj? Alltså från det att han börjar kapa rör tills att ramen är färdig för lack?
Haha, exakt! Snart sitter det en liten "Made by child in China" på ramarna.
Med det sagt är jag inte osugen själv, synd bara atr fs'arna är så osexiga att titta oå.
jofahjalm sa:Grymt! Jag körde på 142x12. Ska du ha FS eller ht?
EST sa:Grymt hur fick du igång det? Jag vill med?
Jag håller med?jofahjalm sa:Gurra, jag tycker du ska sänka BB mer. Är det någon tanke med -30 mm?
EST sa:Jag håller med?jofahjalm sa:Gurra, jag tycker du ska sänka BB mer. Är det någon tanke med -30 mm?
EST sa:315 har jag nu? vilket är perrfa!