Mekaniska FippelNissar%

Mekaniska FippelNissar%
Jajamen, jag fick ett svar.

I'm sorry, but I can't access or retrieve specific content from external websites like happyride.se, including threads or discussions. However, based on the name "Mekaniska FippelNissar%", it sounds like it might be a discussion related to mechanical topics, possibly focusing on bicycles or similar vehicles, given the context of happyride.se, which is a Swedish online community for cyclists. The term "Mekaniska" suggests mechanical aspects, while "FippelNissar%" might be a playful or humorous term related to mechanical components or cycling culture. If you have access to the forum, you could check it out for more details!PTChat

Mekaniska FippelNissar%
Finns det någon mod till ChatGPT där den skippar allt skitsnack?
Ovan "felmeddelande" hade kunnat vara 20 tecken istället för 500 tecken, och tagit mig 1 sekund att läsa istället för 30 sekunder. Snacka om waste of time? :P

Mekaniska FippelNissar%
Kanske behövs här ett förtydligande, ang trådens andemening!
Tanken från min sida var att dela med sig av begångna misstag. Gärna med lite galghumor. Detta för att visa andra vilka fallgropar som kan finnas.
Kommer framledes visa på misstag jag själv gjort genom åren och vilka konsekvenser detta kan leda till.

Mekaniska FippelNissar%

Mekaniska FippelNissar%
Ett förslag skulle kunna vara att skapa olika kategorier och döpa en av dem till "Mekaniska FippelNissar", "mektabbar" eller liknande.?

Mekaniska FippelNissar%
Ha, Ha, Ha...
Köpte för X antal år sedan ett verktyg, för att göra nya vevlager, (en tung klump), för att dra nya gängor i en helt flång ny ram.
Vevlagret skulle vara för Italienska gängor, men fick istället lev verktyg för engelska gängor, (Dvs tumgängor: Vhö/Höv/), Fick lösa situationen med snabblim. Vill helst glömma detta. Sålde dock verktyget och köpte senare ett metriskt verktyg ifrån Tyskland. Lånas ut gratis. Men väger ca 3kG!

Tillbaka
Topp