Helt underbart att ni bjuder så på er med missar som är så lärorikt för alla.
Har inte så många cykelfadäser, gjort den klassiska när jag var tonåring med att ta på fel håll när trampan skulle av.
Sabbade farsans fina Bahco nyckel.. pfsst dålig kvalitet sa jag, ska väl tåla några meter rör?
Har säkert fler men man ska komma ihåg dem med. :)
På bilar har jag fler... bytt en flock topplockspackningar, lyckats vända en på fel håll, var nästa symmetrisk skilde på ett hål, hålet för oljan upp i toppen. Bara att riva ner allt igen.
Jäkla idiotgrej, skulle fixa farsans hastighetsmätare för den visade fel...., sådan mekanisk med skål över en magnet där avståndet påverkar funktionen. Körde med bilen halvt sönderskruvad en hel helg innan jag lyckades få rätt på den igen :)
Litat på en
https://www.google.se/search?q=ryob...3dLWAhWKBZoKHb8TAkQQ_AUICigB&biw=1366&bih=637
Brukade(gör igen...) alltid känna efteråt på hjulbultarna men någonstans i tiden började jag lita på maskinjäveln... höll på att tappa ett hjul, värsta var att det var fruns bil... hur förklarar man en sån grej på ett trovärdigt vis?
Någon som känner eller är en bra mekare?(misstag ingår och vågar man berätta om dem har man kommit långt!)
Vi behöver på jobb i Malmö, två-skift eller nattjobb.