Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Har tidigare haft en Batavus med centermotor och den var helt tyst i princip. Hade du volym på när du såg på klippet ;)Vissa system låter mer än andra och din var inte speciellt högljutt tycker jag.![]()
På en helt ny cykel? Måndagsexemplar möjligtvis…..Planetväxeln kan vara trasig
mittmotor går inte jämföra med navmotor e jäkla skillnad på uppbyggnad.. ecoriden låter helt normalt för o vara navmotorHar tidigare haft en Batavus med centermotor och den var helt tyst i princip. Hade du volym på när du såg på klippet ;)
Cyklar varje dag till jobbet och möter massor med elcyklister varje dag och alla är ju rätt tysta, denna jag köpte är ju extrem tycker jag.
Hur kan man minska det isåfall?Låter som resonansljud från nav/hjul snarare än missljud...
Ecoride skriver ju på deras hemsida att deras motorer är nästintill ljudlösa (falsk marknadsföring). Själv har jag en flexer som efter 100 mil låter för jävligt. Har lämnat in den 2 ggr på 5 månader för felsökning och det enda de gjort är att fetta in motornavet vilket inte har hjälpt nåt alls. Skitservice. Hoppas du löser det höga ljudet bättre än servicen jag fått.Köpte ny Ecoride Trigger 4 idag. Men jösses vad motorn låter. Kan inte stå riktigt rätt till. Frugan har en crescent och den hörs knappt. Lyssna och bedöm om det är ”normalt”.