Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Luthman Photography sa:Skulle inte bussningarna ha mer "glapp" i den eller var det den andra gaffeln?
Hasse#7 sa:Synd att det skall vara så mycket problem. Märket andas ju premium och erfarenhet. Är cykel för lättviktigt och effektsvagt för att erfarenheten skall hjälpa?
Hasse#7 sa:Hoppas. Det är nog en hel del pengar och prestige nedplöjt i satsningen.
marr sa:Hasse#7 sa:Hoppas. Det är nog en hel del pengar och prestige nedplöjt i satsningen.
Eftersom qlla bussningar och skrapringar är nya, kan det ju faktiskt finnas en viss inkörningsperiod. Så har det ju varit på andra gafflar.
Henrik83 sa:Den skillnaden jag upplever i min gaffel är 90% placebo & 10% okunskap. Men den är samma lika som pre-EVO. Sen är det ju ganska ointressant hur den beteer sig i garaget, hur mycket riktig nedförsbacke har du hunnit cykla?
fredrik168 sa:Kan byta mot en väl inkörd pike så tar jag över problemet!!
K.Strom sa:Det Öhlins behöver I Sverige just nu är att komma ur det där trasslet med specialized. Så man kan börja använda deras kontaktnät av otroligt duktiga tekniker. Så man kan vända sig till kompetenta personer med backning av Öhlins själva i ryggen.
Låter som något är fel i vilket fall. Sådär va min innan jag bytte skrapringar. Nu är den smutt som fan och tänker inte försöka uppgradera till EVO även fast själva idén med den uppgraderingen är att den absolut inte ska vara sticky.
Kör du fjäder eller luft?
marr sa:Känns som den vaknar till liv. Körde en liten runda idag och det var klart bättre.
Sam sa:Jag som har 120mm och cyklar trail ska alltså införskaffa RXF 36 (Edit: EVO) med luft?
Glapp tenderar att förvärras, inte försvinna, med tiden.