ombyggnads rea på CykelSpec, Göteborg

McSulan

Medlem
Var inne på cykelspec ombyggnads rea idag, och fastnade för spec langster New york edition.

newyork.jpg ht=544

ord. 7000 nu säljer de ut den för 5600. är detta värt pengarna?. någon som har testat langster cyklarna en längre sträcka?

McSulan skrev:
-------------------------------------------------------
>> ord. 7000 nu säljer de ut den för 5600. är
> detta värt pengarna?.

Det ser den ut att vara tycker jag. Hade själv tankar på en Seattle innan och den gode Rikard har haft en Langster (originalutförandet) som han verkade nöjd med.
Bara vevpartiet kostar ca 800:- löst så även om det inte sitter några värstingdelar på så tror jag att det blir svårt att hitta en snyggare hoj i den prisklassen.
Ett enkelt, bra och förhållandevis billigt sätt att få tag på en snygg singlespeed eller fixie anser jag.

Såg den idag när jag checkade cyklar där. Så himla grymt snygg :) Coolt att styret är så smalt som det är :) Go for it! Världen behöver mer gula cyklar ;)

Attitydhojar skall man inte köpa färdigbyggda. Det kan jämföras med att slipa med vinkelslipen på knäpuckarna på ett mc-ställ när man inte vågat lägga ned cykeln tillräckligt i kurvorna. Man kan göra det, men det är inte rätt.

alexcykel skrev:
-------------------------------------------------------
> Attitydhojar skall man inte köpa färdigbyggda.
> Det kan jämföras med att slipa med vinkelslipen
> på knäpuckarna på ett mc-ställ när man inte
> vågat lägga ned cykeln tillräckligt i kurvorna.
> Man kan göra det, men det är inte rätt.

Kanske det, men om man är ute efter en snabb och lättskött pendlar/stadscykel och gillar utseendet så ser jag faktiskt inga problem.

Tillbaka
Topp