Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Svårtippat onekligen....Vad tror vi om loppet? 5.7 respektive 6% som de två första backarna är, är för lite lutning o för långt till mål för att favoriterna ska köra all out. Sista backen 10% i 6.5km vilket är fullt dugligt för att köra ifrån folk, 3mil nerför/platt till mål därifrån gör det svårt att hålla solo om man inte har typ 1min på toppen.
Knepigt att tippa OS då dom inte kör i sina vanliga lag. Jag tror ett litet gäng bergsgetter kommer ha lucka efter sista berget men tror ett annat gäng innehållande lite bättre finishers/attackcyklister (tex WvA och Alaphilippe) inte kommer va så långt efter och att vinnaren isåfall är från andragruppen.
Pogacar körde också fälgbromsat och tog brons.Även OS vinns med fälgbromsat
Vad var det jag sa?Carapaz tar det. Hört att han bara ska cykla med ett ben .....
Tycker det känns som alla lag som har flera starka åkare kastar bort dom på vägen , så det bara fanns 1 av varje kvar när tävlingen började .Inte mycket lag kvar att köra taktik med nu.
Har man Discovery+ kan man se allt i repris.Finns det något sammandrag från dagens race någonstans?