Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Några fler som har lust att kompensera den hårda arbetsveckan med viktigt proteintillskott? Jag och PiotrM är på Sorbon vid Brommaplan runt 17.30, och det vore skoj om fler dök upp.
Varför missade jag detta? Hade ju passat perfekt efter en alldeles för jobbig tur ute på Färingsö. Passerade Brommaplan runt 18... jag måste ha bättre koll helt enkelt.
Man kanske ska göra detta till ett regelbundet inslag?
Synd bara att vi inte fick reda på att stället har ett så himmelsk sortiment i början av sommaren. Men nu vet vi bättre och krögarna känner redan oss som cykelgänget som dricker god öl :)
Kul! Du vet att du behöver en öl efter jobbet Johan, och vi lär inte gå hem innan du hinner förbi.
Apan kommer bli gorillafull om han ens försöker tömma baren
kitzblitz skrev:
-------------------------------------------------------
> SuperApe skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > "Anorektisk rakad apa bla bla bla
>
> Vad är det som har hänt?
Ja vafan, nu blir jag också orolig. Var har du rakat dig?
SuperApe skrev:
> "Anorektisk rakad apa i tajtsomfan cykeltröja
> ville tömma bar- gapade, gjorde propellern och
> somnade sen."
Pesch skrev:
> SuperApe skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > "Anorektisk rakad apa i tajtsomfan cykeltröja
> > ville tömma bar- gapade, gjorde propellern och
> > somnade sen."
>
> Som vanligt med andra ord...
Mollo-bollen kom inte,. men väl en gorillafull Apa. Lika trevlig som vanligt. Och så jag och Micke och Zapiens. Fredagar is the shit. Inte minst pendla lite hem också, finns inget så bra som och pendla hem på sena kvällen tillsammans med andra fyllon.
Jag tänkte vara i presentabelt skick senare ikväll, men skulle kunna tänka mig en liten vätskekontroll på hemvägen. Jag sticker från jobbet vid 17, och är väl vid Brommaplan en sisådär 15 minuter senare.
mzi skrev:
> Nu rullar jag från jobbet om en strax. Säger
> ingen något snart här så dricker jag öl hemma
> istället.
Jag var där med annat sällskap, men jag tyckte ändå att jag såg en bekant blå cykel utanför när jag gick därifrån.
Idag ramlar jag nog in där en sväng också, runt 17.30 typ.
bigmollo skrev:
> Jag hinner inte idag. Måste städa inför
> morgondagens kräftskiva.
Är inte det riktigt onödigt? Städa satan för att de ska se fint ut i en timme eller två innan folk har fyllnat till. Sen är gästerna för fulla för att tänka på hur det ser ut och de grisar dessutom ner så det kommer att se förjävligt ut efteråt.
Lösning: se till att gästerna är lagom i gasen när redan de stiger innanför dörren och kraftsamla sen på städningen EFTER kräftskivan!