Kneecap
Aktiv medlem
[OT] Lika som bär tråden
Ingen gissar jag, varför skulle man vilja visa sitt regnummer på nätet?
Tjena!
Vad spelar det för roll, annat än om man vill vara anonym på det forumet man hänger på?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ingen gissar jag, varför skulle man vilja visa sitt regnummer på nätet?
Tjyven på Happy ser vart en bil bor.Tjena!
Vad spelar det för roll, annat än om man vill vara anonym på det forumet man hänger på?
Tjyven på Happy ser vart en bil bor.
Om någon ställer dig på en gångbro över en infart till Stockholm då kan hundratusentals regnummer samlas in på några timmar. Eller så slumpar man fram några miljoner regnummer.Ingen gissar jag, varför skulle man vilja visa sitt regnummer på nätet?
Är inte kraftiga a-stolpar ganska avgörande för ens överlevnadschanser om man smäller med en älg?
Är inte kraftiga a-stolpar ganska avgörande för ens överlevnadschanser om man smäller med en älg?
Pax för att inte köra den där i Sverige?
Om man inte kör bilen själv kan man ju ligga i baksätet och happysurfa i stället för att skalla en älg.Är inte kraftiga a-stolpar ganska avgörande för ens överlevnadschanser om man smäller med en älg?
Pax för att inte köra den där i Sverige?
Jag hoppas Apple Titan är lite säkrare än Ford Pinto,
Hur var det, bränsletanken direkt innanför kofångaren bak så minsta kollision bakifrån ledde till explosion?Jag hoppas Apple Titan är lite säkrare än Ford Pinto,
för Ford Pinto var ju inget under av säkerhet.
Men det är nog bara en skröna.
Båda är blåa?
Nej, nej, nej, det var bara en skröna enligt juristernaHur var det, bränsletanken direkt innanför kofångaren bak så minsta kollision bakifrån ledde till explosion?
Var det inte det man kallade kirunacab?pinto var säkert inte värre än mycket annat där borta. massor av bilar hade tanken längst bak, även här i europa. men om gjort ett juridiskt pionjärarbete hänger ju folk gärna på.
en kompis bodde i texas, hade en pinto som var så rostig att man valt svetsa igen dörrarna. polisen hade vid en kontroll synpunkter på annat men inte detta.
tog sig in via sidorutorna. snacka om råttbo.
Rättning: Rein var miljöminister i 71 dagar 2020-2021. Han är inte premiärminister (eller har varit).Karaktär i Nile City (Robert Gustavsson)
Visa bilaga 687401
Estlands premiärminister Rein Epler
Visa bilaga 687402
Man ska inte skratta åt människor. Men man kan förvånas över att han inte optimerat utgångsläget till det bättre...Karaktär i Nile City (Robert Gustavsson)
Visa bilaga 687401
Estlands premiärminister Rein Epler
Visa bilaga 687402
Erkänner att jag inte hade koll på honom, bara vad jag läste på X-itter. :)Rättning: Rein var miljöminister i 71 dagar 2020-2021. Han är inte premiärminister (eller har varit).