Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Bästa någonsin ?
Samma sak varenda morgon...
Jag behöver bara räkna till max 2 så det är lite lättare.Samma sak varenda morgon...
Jag har också övergivit räknandet och går på känsla/visuellt, men använder fortfarande skopan. Om man häller är det så lätt att det blir för mycket.Jag som trodde man skulle hälla direkt från paketet. Det blir gott varje gång och man behöver bara kunna räkna till1.
I'm in this picture and I don't like it.
det självklara skulle vara koppangivelser tryckta som en skala på insidan av filtret.
Finns bryggare med inbyggd våg, där man bara behöver kolla på ett streck för att se när man har fyllt på lagom mycket kaffe.det självklara skulle vara koppangivelser tryckta som en skala på insidan av filtret.
i väntan på det kör jag gärna med vällingmått. motsvarar två koppar.
Men då förlitar man sig på en våg, som en robot (usch), istället för att bonda med kaffepaketet, och låta det tala om för Dig hur mycket kaffe som ska brukas, för en perfekt kopp kaffe. Du öppnar paketet och känner doften, du känner konsistensen när du greppar om paketet, du ser och hör hur det finfördelade kaffet faller ner i filtret. Omedvetet bildar du dig en uppfattning om hur kaffet är beskaffat. Du behöver inte mäta. Du vet.Finns bryggare med inbyggd våg, där man bara behöver kolla på ett streck för att se när man har fyllt på lagom mycket kaffe.
Samma här är jag rädd.I'm in this picture and I don't like it.
Låt mig gissa. Du har inte wattmätare när du cyklar? ?Men då förlitar man sig på en våg, som en robot (usch), istället för att bonda med kaffepaketet, och låta det tala om för Dig hur mycket kaffe som ska brukas, för en perfekt kopp kaffe. Du öppnar paketet och känner doften, du känner konsistensen när du greppar om paketet, du ser och hör hur det finfördelade kaffet faller ner i filtret. Omedvetet bildar du dig en uppfattning om hur kaffet är beskaffat. Du behöver inte mäta. Du vet.
Fy sånt ska man inte ha!Låt mig gissa. Du har inte wattmätare när du cyklar? ?
Men då förlitar man sig på en våg, som en robot (usch), istället för att bonda med kaffepaketet, och låta det tala om för Dig hur mycket kaffe som ska brukas, för en perfekt kopp kaffe. Du öppnar paketet och känner doften, du känner konsistensen när du greppar om paketet, du ser och hör hur det finfördelade kaffet faller ner i filtret. Omedvetet bildar du dig en uppfattning om hur kaffet är beskaffat. Du behöver inte mäta. Du vet.
Varför ska man mäta hur stor en watt är när man cyklar?Låt mig gissa. Du har inte wattmätare när du cyklar? ?
Det kan vara bra att veta när man ska kalibrera sin metermätare.Varför ska man mäta hur stor en watt är när man cyklar?