Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja. Det var så spegelblankt så jag blev nyfiken på hur det skulle se ut. Sen justerade jag ljus, kontrast och ökade mättnaden lite. Dra upp mättnaden är ett lätt trick att ta till för att få lite drag i naturbilder. Rekommenderas :)Intressant. Du har roterat 180 grader och fipplat ngt med den gröna färgen!?
Jo, jag vet att man kan göra en massa saker med bilder i efterhand. Jag har dock inte ork att sitta och fippla med det utan jag får leva med de bilder kameran "råkar" ge med de inställningar jag valt när jag tog bilderna. Är förstås inte alls alltid att det blir en bra representation av hur jag upplevde det när jag tog bilden, men alternativet är för tidskrävande.Ja. Det var så spegelblankt så jag blev nyfiken på hur det skulle se ut. Sen justerade jag ljus, kontrast och ökade mättnaden lite. Dra upp mättnaden är ett lätt trick att ta till för att få lite drag i naturbilder. Rekommenderas :)