Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Underbara bilder, och precis lagom skärpedjup. Man uppskattar folk som kan använda bländaren och ändå ha lagom skitkort slutartid. Lite som sötman i italienska viner.Liten promenix i Kättsättersskogen idag. Kameran i högsta hugg as usual nu för tiden.
Visa bilaga 501913
Visa bilaga 501912
Visa bilaga 501911
Visa bilaga 501910
Hur fasen står det trädet fortfarande upp? ?Visa bilaga 501618
Bävern har varit i farten
Bävern kan säkert svara på hur han får trädet att stå och mogna till sig.Hur fasen står det trädet fortfarande upp? ?
"Bella Notte" med Lady och Lufsen nästan...
Jag fattade inte riktigt vad det var, först såg det ut som nåt zigenarläger, men när man kom närmare ser det mer ut som en konstinstallation (får man göra så? mitt i naturen). Men blev bra foto när cyklisten kom där iaf :)"Bella Notte" med Lady och Lufsen nästan...
Inget fel på fotona! Jag jobbar ju lite med RAW-filerna i Lightroom efteråt, vilket kan göra stor skillnad på helhetsintrycket. Ett foto kan gå från fint till finare, och det kan vem som helst med lite känsla fixa väldigt enkelt. :D Tack så jättemycket för kommentaren dock! Blev väldigt glad. :)Som vanligt "farligt" att göra inlägg direkt efter jingleyschmidt med tanke på den otroliga kvaliteten på bilderna. Men jag gör ändå ett försök: Stora å små djur på gårdagens promenad
Visa bilaga 505066
Visa bilaga 505067
Aha, det är väl där jag tappar en del av "känslan". Det blir vad det blir när jag tar bilder.Inget fel på fotona! Jag jobbar ju lite med RAW-filerna i Lightroom efteråt, vilket kan göra stor skillnad på helhetsintrycket. Ett foto kan gå från fint till finare, och det kan vem som helst med lite känsla fixa väldigt enkelt. :D Tack så jättemycket för kommentaren dock! Blev väldigt glad. :)
Huvudsaken är man är ute och fotar och har roligt! Sen kan man ju nörda ner sig något djävulskt i foto, precis som med cyklingen. ;D Lika billigt med…Aha, det är väl där jag tappar en del av "känslan". Det blir vad det blir när jag tar bilder.
Det kostar ju inget extra att ge beröm när man tycker nån gör nåt bra - så fortsätt ta fina bilder (och redigera dem i Lightroom) ?