Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
MvdP? Förvånande, imponerande. :-)12.38 av MvdP i Stavanger. Borde vara klar för OS med det loppet.
Kul!!
Edit:norska geografi
Vadå? Grejar han XC, cykelcross och lvg kan väl inte lite skridsko vara ngt problem, holländare som han är!?MvdP? Förvånande, imponerande. :-)
Man vet att man tänker för mycket på cykel när.....MvdP? Förvånande, imponerande. :-)
Tror nog Ståhl är både längre och tyngre!Sveriges största superatlet just nu?
Googla trorTror nog Ståhl är både längre och tyngre!![]()
Dåligt påläst, men är Nils nominerad till Järringpriset?
Man vet aldrig vad IAAF har kokat ihop för historier. Vet vi ens att Ståhl existerar?Googla tror
Det första skulle inte förvåna mig. Det andra skulle göra det lite.Han slutar efter OS och satsar på cykling istället
Bör bli bragdguld. Ståhl är väl konkurrenten. Hans prestationer var väl förväntade, men os smäller högt.
Nu tänker du Jerringpriset.Men tänk på hästarna, det är jobbigt för dem också, brukar inte ridsporten vara bra på att knipa bragdguld? ?
Världsrekordet på 10000 m är 12.32, vilket blir knappt 48 km/h.Vad har han för snitthastighet på milen?
Jag är inne på samma spår. Dock skulle det resonemanget kunna leda till att hopplandslaget får det.Tror mer på Ståhl nu, och van der Poel nästa år (givet att han vinner OS-gulden). OS-guld smäller högre, och speciellt i mindre sporter (dit jag räknar skridsko) så är det OS-guld som räknas.
Ja fy f..n, varför får inte hästarna utmärkelserna?Men tänk på hästarna, det är jobbigt för dem också, brukar inte ridsporten vara bra på att knipa bragdguld? ?
Äntligen! :-)Hopplandslaget.
Ja fy f..n, varför får inte hästarna utmärkelserna?
Ryttarinnorna sitter ju typ bara av tiden.
Hur skulle det vara om en cykel får OS-guld och cyklisten får gå och ställa sig i en liten box?
Däremot tre Jerringpris under 10-talet.Tveksam jämförelse. ? Jag har dock inget emot ridsport men... de har väl fått en del priser nu, kanske räcker för ett tag.
Edit: Tydligen inte, nytt guld till ridsporten.
Och nu även infiltrerat bragdjuryn...Däremot tre Jerringpris under 10-talet.
Nja, det är ju det det är. Det är väl bara bollspark som har fler aktiva utövare än Brunte. Dessutom är de ju duktiga på att mobilisera sig, det är ju så de lyckats sno åt sig tre Jerringpris de senaste åren.Ja laghoppning är ju inte något folksport direkt. Hästfjantar !! Såklart NvdP borde fått priset.
Fast om Frida slår Johaug och tar OS-guld + världscupen så går hon inte att slå.