bjornenberg
Medlem
Övik-tråden
Stämmer... Har hängt me er på d turerna förut.... Vore ruggigt korkat å missa en sån här chans igen.!! :-))
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
yooz1e sa:Gratis lift cykling ikväll mellan 18-20 i paradis liften för DH cykling :)
Zulawski sa:Hej på er!
Har nyss flyttat till Västeralnäs och tänkte kolla av om någon har några tips på roliga stigar i närheten.
Har en enduro så roliga utförskörningar ligger högst på önskelistan men alla tips mottages.
Gula leden och downhillbanorna kring varvsberget har jag lite koll på vart är men i övrigt är jag blank.
yooz1e sa:Lät jävligt nice, hade följt med om man inte skadat fingret på Toughest >_<
Hoppas du får med dig någon!
Palle Kuling sa:Finns det DH i Övik? :O
kanske liiiite OT, men har någon cyklat/gått hela höga kustenleden? funderar på att ta med cykel + tält och köra den i sommar.. men lite oklart hur cykelvänlig den är..
Palle Kuling sa:Finns det DH i Övik? :O
kanske liiiite OT, men har någon cyklat/gått hela höga kustenleden? funderar på att ta med cykel + tält och köra den i sommar.. men lite oklart hur cykelvänlig den är..
oLjud sa:Börjar närma sig DH-säsongen, hur är planen för backen i år? Hålls den öppen likt ifjol eller kommer det vara stängt?
Något som är planerat att fixas längs med lederna? Något man kan assistera med?
Lars.E sa:oLjud sa:Börjar närma sig DH-säsongen, hur är planen för backen i år? Hålls den öppen likt ifjol eller kommer det vara stängt?
Ebbe jobbar för ett liknande deal som förra sommaren, och åtminstonde några i FVs styrelse är positiv till det.
Resevplanen är att örnen hyr buss med släp och kör. Så någon form kommer det att bli.
Angående fix så finns det alltid.
Skottkärran fixar jag.
Gräsröjning på serviceleden och black hole är alltid välkommet att fixa med för dom som vill.
Vill man göra något annat så måste man förankra det med Ebbe och ck-örnen. Jag kan hjälpa med dialogen där om så önskas.
Generellt så vore det bra om arbetsvilliga kommer med ideer och förslag på förbättringar av serviceleden, black hole och grävmaskinsleden.
oJsan sa:Palle Kuling sa:Finns det DH i Övik? :O
Här finns tre länkar till RR på HK-leden. Jag var med 2009 och 2011:
https://happyride.se/forum/read.php/1/2323313/2325639
oLjud sa:Lars.E sa:oLjud sa:Börjar närma sig DH-säsongen, hur är planen för backen i år? Hålls den öppen likt ifjol eller kommer det vara stängt?
Ebbe jobbar för ett liknande deal som förra sommaren, och åtminstonde några i FVs styrelse är positiv till det.
Resevplanen är att örnen hyr buss med släp och kör. Så någon form kommer det att bli.
Angående fix så finns det alltid.
Skottkärran fixar jag.
Gräsröjning på serviceleden och black hole är alltid välkommet att fixa med för dom som vill.
Vill man göra något annat så måste man förankra det med Ebbe och ck-örnen. Jag kan hjälpa med dialogen där om så önskas.
Generellt så vore det bra om arbetsvilliga kommer med ideer och förslag på förbättringar av serviceleden, black hole och grävmaskinsleden.
Okej låter kanon det! Hjälper självklart till med så mycket jag kan och hinner med.
Röjde i serviceleden ifjol, men det krävs mer jobb på dräneringen där för att det ska bli bra/värt att lägga ner mer tid där. Något som jag tyvärr inte kan göra själv. Är det aktuellt att ha en "fixar dag/kväll" en gång i veckan där vi samlas och hjälps åt med röjning och liknande?