Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Lars.E sa:Och jag kör med plattisar. Ska testa Nukeproof Elektron EVO till vintern. dom är av plast med utbytbara metallpins så dom ska greppa bra utan att kyla foten eller bygga onödigt mycket is.
jaha. Nu med skruv. Modellen innan hade jag. Var ju sådär.Miracle sa:Annars finnes ju äntligen ett par riktiga kombipedaler från Shimano! :)
https://www.rosebikes.se/product/detail/aid:880511
Paco sa:Lars.E sa:Och jag kör med plattisar. Ska testa Nukeproof Elektron EVO till vintern. dom är av plast med utbytbara metallpins så dom ska greppa bra utan att kyla foten eller bygga onödigt mycket is.
Körde tidigare på Elektron pedalerna men blev aldrig helt nöjd med dom.
Mitt tips blir Horizon från samma märke??
ok, idag fick jag reda på att de inte funkar jättebra när det är snöigt. Vintern har kommit till götet!! De i plast jag hade innan med skruv borde vara lite bättre i sånt här före...Sambal Oelek sa:Jag kör med ett par Saint nu. Kanske inte bäst men det är inte så mycket snö här heller så ? hade ett par plastplattisar innan med skruv men de höll inte länge (för stökigt här)