Radera tråd

Radera tråd
PKJoacim sa:
GoranS sa:
PKJoacim sa:
Jag tycker att det är dax att radera allt vädergnäll. Och snö efter sista mars.

På julafton kan det dock få vara snö tycker jag.
NEJ!
Eller jo kanske.
Ok snö i december till och med mars. I övrigt snöfritt, frostfritt och mellan 15 och 25 grader och bara regn vid behov.

Regna kan det göra på nätterna. I övrigt skulle jag lägga på 5-10 grader på temperaturen. Samt att någon kunde radera plattlandskapet runt Sthlm.

Radera tråd
Det kan få dyka under nollan och börja snöa på eftermiddagen 23:e december. Sen kan det bli plusgrader och regn 27:e och några dagar fram så snöhelvetet försvinner.

Radera tråd
Fast det får nog bli mer än bara några få plusgrader för att jag ska vara nöjd. Om jag ska välja mellan -3 grader och snö eller +2 grader och regn i december så vet jag vad jag väljer. Kommer vi upp på tvåsiffrigt antal grader över nollan är dock läget lite annorlunda (i synnerhet om man slipper regnet).

Radera tråd
Helgens äventyr i snöslask och hagel betalar sig i en kraftig förkylning med halsont. Kan man radera förkylningen utan att radera Gran Fondot? Eller går de hand i hand. Måste jag således radera Gran Fondot för att förkylningen skall försvinna? Får man ha kvar det på strava?

Många frågor nu...och näsan rinner.

Radera tråd
Peth sa:
jag hade, tidigare idag, tänkt ut nåt lustigt att skriva här. Men den tanken verkar ha raderat sig själv.

Ah-ha!!

Min tanke var bara synbart raderad – lite som den här tråden har den nu dykt upp igen. April har fått bägge mina KOMs raderade, skitmånad!!

Radera tråd
NÅgon pendlargubbe har raderat mina strumpor från torkskåpet på jobbet. Jag funderar på att radera något tillbaka, kanske en enstaka vante? Öga för öga osv.

Radera tråd
Pugilism sa:
En svartahålettråd. Det är nåt helt annat än en röd tråd. Eller en raderad tråd i strumpa.

Åhhh neeej. Nu kommer ju tråden ALDRIG att bli raderad. Länge trodde man att Ett svart hål endast absorberade materia. Men nu har ju Stephen Hawkins påvisat att det kommer ur saker ur ett svart hål, t.ex. trådar på Happy.

Radera tråd
Raderade ett Strava pass i söndags. Skulle ut i skogen en sväng men efter tio minuter satt jag i diket kraftigt illamående och spydde. Ville inte fuska mig till några KOM i ambulansen på väg till akuten.

Radera tråd
Jag mår bättre nu. Illamåendet var förmodligen relaterat till kristallerna som sitter i örat och påverkar balansen.
Önskar jag kunde radera tiden efter jul oxå. Har varit på akuten fem gånger av olika anledningar varav tre i ambulans. Har bla problem med reflux, magsyra kommer upp genom magmunnen. Skall på gastroskopi idag.

Radera tråd
Här är ett exempel som visar hur tiden raderar det mesta, interwebztrådar undantagna.

Pinuppan nedan raderas redan efter några minuter, beroende på groggens ursprungstemperatur.
Åsikten att en pinuppa av is är "verkligt raffinerat", får nog också ses som raderad.

Att gamla gubbar inte tror sina ögon kommer nog att bestå.

Bilagor

• DSC_0320.JPG
    DSC_0320.JPG
    203.9 KB · Besök: 31
Radera tråd
fhloston sa:
Här är ett exempel som visar hur tiden raderar det mesta, interwebztrådar undantagna.

Pinuppan nedan raderas redan efter några minuter, beroende på groggens ursprungstemperatur.
Åsikten att en pinuppa av is är "verkligt raffinerat", får nog också ses som raderad.

Att gamla gubbar inte tror sina ögon kommer nog att bestå.

Jag är en gammal gubbe på 65 vårar fyllda, och tror inte mina ögon vilket verifierar ovan nämnda utsago. Men jag kommer att raderas inom en inte närmare definierad framtid. Problemet löst.

Radera tråd
Bengt-re sa:
Jag försöker radera min trötthet efter årets värsta arbetsvecka så att jag ids cykla 100 km+ i morgon bitti

HTFU!

Själv raderade jag ett KOM på vägen hem från jobbet. Sjukt nöjd, då det är ett asfalterat backsegment. Tog den med "gubbcykeln" med continental cx speed och pakethållare med tillhörande väska. Gubbcykel är det tydligen för att den har pakethållare. Nu är jag trött, men innan jag raderar tröttheten skall jag radera saltlagret på huden genom att radera varmvatten från varmvattentanken. Det raderade varmvattnet får jag ersätta med kallt vatten som värms upp genom att jag raderar delar av raderade träd.

Radera tråd
I söndags försökte jag radera en bit av mitt lillfinger, eller i alla fall nageln, genom att klämma det ordentligt i takluckan på en båt. Men det verkar sitta kvar och fungera som det ska (trots att nageln är blå och gör ont om man petar på den).

Radera tråd
Jeppe_E sa:
Helgens äventyr i snöslask och hagel betalar sig i en kraftig förkylning med halsont. Kan man radera förkylningen utan att radera Gran Fondot? Eller går de hand i hand. Måste jag således radera Gran Fondot för att förkylningen skall försvinna? Får man ha kvar det på strava?

Många frågor nu...och näsan rinner.

Glad nyhet! Rinnsnuvan är borta och ersatt av....tadaaa! trögflytande slem i kombination med hosta. Arsozath, eftersom du inte raderat något idag, så kan du radera detta!

Funderar på att ge någon en tungkyss och på så sätt överföra viruset, skulle det fungera?

Tillbaka
Topp