Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jeppe_E sa:Här är en som radera sig själv
Extremt trist!Bengt-re sa:Dhl verkar ha raderat mitt nya hjul... ?
PKJoacim sa:Extremt trist!Bengt-re sa:Dhl verkar ha raderat mitt nya hjul... ?
geologen sa:Jag vill radera den här infernaliska blåsten som aldrig ger sig.
Jeppe_E sa:geologen sa:Jag vill radera den här infernaliska blåsten som aldrig ger sig.
Cykla dit vinden tar dig. Det är skitmysigt att cykla i medvind. Sen tar man tåget hem. Å andra sidan så är tidtabellerna ofta raderade, så gör dig beredd på att det tar lika lång tid hem.
Jeppe_E sa:geologen sa:Jag vill radera den här infernaliska blåsten som aldrig ger sig.
Cykla dit vinden tar dig. Det är skitmysigt att cykla i medvind. Sen tar man tåget hem. Å andra sidan så är tidtabellerna ofta raderade, så gör dig beredd på att det tar lika lång tid hem.
GoranS sa:Jeppe_E sa:geologen sa:Jag vill radera den här infernaliska blåsten som aldrig ger sig.
Hm, för mig skulle det ta betydligt längre tid hem om jag (a) har cyklat ett antal mil, (b) insett att det inte går att ta tåget som jag tänkt, och viktigast (c) har motvind.
geologen sa:Kan nån radera den vidriga andedräkten på personen bakom mig på bussen just nu. Vill inte hålla andan i 25 minuter...
Kul att borttappningen blev raderad. Montera en dusch på hojen så raderar du ju regnbristen lite lokalt.Bengt-re sa:Posten raderade borttappningen och hittade mitt hjul! Så nu har jag en fungerade mtb igen, men nu är regnet raderat så då är det ju inte kul med mtb... den får stå till sig till nästa regnperiod då.
geologen sa:Kan nån radera den vidriga andedräkten på personen bakom mig på bussen just nu. Vill inte hålla andan i 25 minuter...
ratatosk sa:geologen sa:Kan nån radera den vidriga andedräkten på personen bakom mig på bussen just nu. Vill inte hålla andan i 25 minuter...
Det var inte jag!
Jag tänkte äta de här nån dag innan jag ska åka kollektivtrafik för att säkerställa en egen zon att andas i, med rökare och parfymfetichister raderade. Men jag har inte gjort det än. Ska jag skicka dig ett PM innan jag far och rapportera hur jag tänker förflytta mig den dagen?
PKJoacim sa:Vinradering pågår.
PKJoacim sa:Intresset för den här tråden verkar vara raderat.
zyklom sa:Déjà vu..
zyklom sa::) Klädstilen måste väl va raderad nu iaf. Pudelrock i sitt esse!
Pfaff sa:zyklom sa::) Klädstilen måste väl va raderad nu iaf. Pudelrock i sitt esse!
Var inte för säker på det.
Vänta bara sisådär 10 år då blir det ännu ett obehagligt deja vu. ;)
zyklom sa::) Klädstilen måste väl va raderad nu iaf. Pudelrock i sitt esse!
Bengt-re sa:Jag har just raderat en lång sticka ut min högra fots vänstra stortå. Kändes bra att radera!
Kanske bud på att radera tråden nu?