Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Bengt-re sa:Radera mina skavsår....
Tack.
GoranS sa:Bengt-re sa:Radera mina skavsår....
Tack.
Testat elhyvel? Kan ha vissa bieffekter, men jag tror att skavsåren kommer att försvinna.
Bengt-re sa:Radera mina skavsår....
Tack.
Bengt-re sa:Får testa något mer avancerat låter det som då!
För detta var inte kul inte. Skönt att det är fredag!
GoranS sa:14 inlägg i en raderatråd, vilka amatörer! Det är ju nästan så att den försvinner av sig själv.
GoranS sa:14 inlägg i en raderatråd, vilka amatörer! Det är ju nästan så att den försvinner av sig själv.
GoranS sa:Selfie efter en hård arbestvecka? ;-)
Familjeliv.se sa:Har du någon tråd som du vill plocka bort får du anmäla den och det granskas då av moderator.
De trådar som plockas bort på egen begäran är trådar som är personliga och av känslig karaktär
Peth sa:GoranS sa:14 inlägg i en raderatråd, vilka amatörer! Det är ju nästan så att den försvinner av sig själv.
Ingen som helst trådkondition.
fhloston sa:Peth sa:GoranS sa:14 inlägg i en raderatråd, vilka amatörer! Det är ju nästan så att den försvinner av sig själv.
Ingen som helst trådkondition.
Släng in en bild på landrovermannen på familjeliv så ska du nog få de på radering!
Bengt-re sa:
Pfaff sa:Bengt-re sa:
Spontan Human Självantändelse.
Mycket vanligt förr. Alltså mycket förr.
GoranS sa:Jag tror att jag är lösningen på spåret ...
Kan man bara få in tråden i spolen och sen få in spolen i luckan borde den försvinna.
Okej, med bilden ovan känns internet 100% komplett.InTheZone sa:Tillbaka till on-topic:
GoranS sa:Jag tror att jag är lösningen på spåret ...
Kan man bara få in tråden i spolen och sen få in spolen i luckan borde den försvinna.
Bengt-re sa:GoranS sa:Jag tror att jag är lösningen på spåret ...
Det vore ju MAGI!
GoranS sa:Mitt märkesval? Jag äger ingen symaskin. Men om du sitter inne på expertkunskaper är det ju inget som hindrar att du upplyser oss mindre kunniga om vad som är kosher i branschen.
Jeppe_E sa:Bengt-re sa:GoranS sa:Jag tror att jag är lösningen på spåret ...
Det vore ju MAGI!
Japp... ungefär som att ta av ett bakhjul med genomgående axel, utan att montera bort axeln....
Själv har jag en liktorn som jag vill ha raderad. Det gör unt när jag cucklar. Jag besparar er med att inte lägga upp en bild på min vackra vänsterfot.
OrjanX sa:Har inte riktigt hängt med vad som hänt i tråden, men jag instämmer till fullo med vad som sagts hittills i alla fall.
Pfaff sa:OrjanX sa:Har inte riktigt hängt med vad som hänt i tråden, men jag instämmer till fullo med vad som sagts hittills i alla fall.
Vafalls!
I drygt sextio år har jag satt en ära i att betala kuranta varor med kontanta medel. Dock har tillgängligheten å senaste tiden på dylika likvider försvårats i den grad att en allt större del av mina transaktioner genomförs medelst elektroniska betalformer varpå sagda anmaning i regel inte kan genomföras till handlandes belåtenhet varför denna anslagna skylten genast bör raderas och i text ändras till en för handlande och kund mer omän för mig mindre gynnsam omän tidsenlig betalform! Tvi!
Bengt-re sa:Pfaff sa:OrjanX sa:Har inte riktigt hängt med vad som hänt i tråden, men jag instämmer till fullo med vad som sagts hittills i alla fall.
Vafalls!
I drygt sextio år har jag satt en ära i att betala kuranta varor med kontanta medel. Dock har tillgängligheten å senaste tiden på dylika likvider försvårats i den grad att en allt större del av mina transaktioner genomförs medelst elektroniska betalformer varpå sagda anmaning i regel inte kan genomföras till handlandes belåtenhet varför denna anslagna skylten genast bör raderas och i text ändras till en för handlande och kund mer omän för mig mindre gynnsam omän tidsenlig betalform! Tvi!
Herrn förefaller nyttja ett tämligen ålderdomligt språkbruk! ?
Bengt-re sa:Pfaff sa:OrjanX sa:Har inte riktigt hängt med vad som hänt i tråden, men jag instämmer till fullo med vad som sagts hittills i alla fall.
Vafalls!
Pfaff sa:Bengt-re sa:Pfaff sa:OrjanX sa:Har inte riktigt hängt med vad som hänt i tråden, men jag instämmer till fullo med vad som sagts hittills i alla fall.
Vafalls!
Herrn ifråga råkar vara tämligen ålderdomlig!
Åtminstone käönns det så en fredagskväll :-)
Bengt-re sa:Gubbar är vi allihopa. Du med och jag med! ☺
Bengt-re sa:Pfaff sa:Bengt-re sa:Pfaff sa:
Herrn ifråga råkar vara tämligen ålderdomlig!
Åtminstone käönns det så en fredagskväll :-)
Gubbar är vi allihopa. Du med och jag med! ☺
Jeppe_E sa: