Radera tråd

Radera tråd
Bengt-re sa:
Radera mina skavsår....

Tack.

https://www.medlife.se/leukoplast-v...OBHqoxKmlpf9i_W436UDk5fMeOd0zlw0a7BoCv0vw_wcB
Priset är för 12 st. Vet inte var man kan köpa styckevis.
Men helt perfekt för skavsår, kan dessutom sitta på länge utan problem, utan att huden upplöses.
Jag får väldigt lätt skavsår, drar då på denna tejp, känner ingenting. En gång när jag inte hade det hemma fick jag t.o.m. blåsa på den rosa huden under 1a blåsan. Köpte tejpen och problemen borta. Har testat olika skavsårstejper, finns ingen lika bra som Leucoplast Zink.

Radera tråd
Får testa något mer avancerat låter det som då!

För detta var inte kul inte. Skönt att det är fredag!

Bilagor

• 20160928_220025.jpg
    20160928_220025.jpg
    238.9 KB · Besök: 34
Radera tråd
Troligen brist på bra tråddoktor på den där sajten så de får inte de rätta preparaten vilket gör att de bara bryter samman istället för att fortsätta posta.

Radera tråd
Familjeliv.se sa:
Har du någon tråd som du vill plocka bort får du anmäla den och det granskas då av moderator.
De trådar som plockas bort på egen begäran är trådar som är personliga och av känslig karaktär

Är det någon som har anmält denna tråd? Jag tycker den innehåller känsliga bilder av personlig karaktär. Bland annat en Selfie några inlägg upp. Kan man anmäla den till familjelivs moderatorer? De kanske skulle radera?

Radera tråd
fhloston sa:
Peth sa:
GoranS sa:
14 inlägg i en raderatråd, vilka amatörer! Det är ju nästan så att den försvinner av sig själv.

Ingen som helst trådkondition.

Släng in en bild på landrovermannen på familjeliv så ska du nog få de på radering!

Fast det är ju mer utmaning att få en tråd raderad utan bilder på män i utmanande klädsel och som klämt in sina genitalier i ett avgassystem.

Radera tråd
Mitt märkesval? Jag äger ingen symaskin. Men om du sitter inne på expertkunskaper är det ju inget som hindrar att du upplyser oss mindre kunniga om vad som är kosher i branschen.

Radera tråd
Bengt-re sa:
GoranS sa:
Jag tror att jag är lösningen på spåret ...

Kan man bara få in tråden i spolen och sen få in spolen i luckan borde den försvinna.

Det vore ju MAGI!

Japp... ungefär som att ta av ett bakhjul med genomgående axel, utan att montera bort axeln....

Själv har jag en liktorn som jag vill ha raderad. Det gör unt när jag cucklar. Jag besparar er med att inte lägga upp en bild på min vackra vänsterfot.

Radera tråd
Jeppe_E sa:
Bengt-re sa:
GoranS sa:
Jag tror att jag är lösningen på spåret ...

Kan man bara få in tråden i spolen och sen få in spolen i luckan borde den försvinna.

Det vore ju MAGI!

Japp... ungefär som att ta av ett bakhjul med genomgående axel, utan att montera bort axeln....

Själv har jag en liktorn som jag vill ha raderad. Det gör unt när jag cucklar. Jag besparar er med att inte lägga upp en bild på min vackra vänsterfot.

Har raderingen varit framgångsrik?

Radera tråd
OrjanX sa:
Har inte riktigt hängt med vad som hänt i tråden, men jag instämmer till fullo med vad som sagts hittills i alla fall.

Vafalls!
I drygt sextio år har jag satt en ära i att betala kuranta varor med kontanta medel. Dock har tillgängligheten å senaste tiden på dylika likvider försvårats i den grad att en allt större del av mina transaktioner genomförs medelst elektroniska betalformer varpå sagda anmaning i regel inte kan genomföras till handlandes belåtenhet varför denna anslagna skylten genast bör raderas och i text ändras till en för handlande och kund mer omän för mig mindre gynnsam ändock tidsenlig betalform! Tvi!

Senast ändrad:
Radera tråd
Pfaff sa:
OrjanX sa:
Har inte riktigt hängt med vad som hänt i tråden, men jag instämmer till fullo med vad som sagts hittills i alla fall.

Vafalls!
I drygt sextio år har jag satt en ära i att betala kuranta varor med kontanta medel. Dock har tillgängligheten å senaste tiden på dylika likvider försvårats i den grad att en allt större del av mina transaktioner genomförs medelst elektroniska betalformer varpå sagda anmaning i regel inte kan genomföras till handlandes belåtenhet varför denna anslagna skylten genast bör raderas och i text ändras till en för handlande och kund mer omän för mig mindre gynnsam omän tidsenlig betalform! Tvi!

Herrn förefaller nyttja ett tämligen ålderdomligt språkbruk! ?

Radera tråd
Bengt-re sa:
Pfaff sa:
OrjanX sa:

Vafalls!
I drygt sextio år har jag satt en ära i att betala kuranta varor med kontanta medel. Dock har tillgängligheten å senaste tiden på dylika likvider försvårats i den grad att en allt större del av mina transaktioner genomförs medelst elektroniska betalformer varpå sagda anmaning i regel inte kan genomföras till handlandes belåtenhet varför denna anslagna skylten genast bör raderas och i text ändras till en för handlande och kund mer omän för mig mindre gynnsam omän tidsenlig betalform! Tvi!

Verkligen! Jag som är född på 1900-talet förstår inte ett ord. Men då är jag iofs bonde i grunden +ANNAT

Radera tråd
Bengt-re sa:
Pfaff sa:
OrjanX sa:

Vafalls!

Herrn ifråga råkar vara tämligen ålderdomlig!
Åtminstone käönns det så en fredagskväll :-)

Radera tråd
Pfaff sa:
Bengt-re sa:
Pfaff sa:
OrjanX sa:

Vafalls!

Herrn ifråga råkar vara tämligen ålderdomlig!
Åtminstone käönns det så en fredagskväll :-)

Gubbar är vi allihopa. Du med och jag med! ☺

Tillbaka
Topp