Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Henrik_E sa:Alltså, sabba den naturliga handställningen för en ringklocka.
Konkret sa:Hur fan tar du backar som pantani eller tuggar lite styre på vägen hem en fredag med rejäl motvind?
.A. sa:Detta fungerar bra för mig. Jag behöver inte flytta hand/händer från hoodsen.
Henrik_E sa:Alltså, sabba den naturliga handställningen för en ringklocka.
Konkret sa:Hur fan tar du backar som pantani eller tuggar lite styre på vägen hem en fredag med rejäl motvind?
ceel sa:Den sitter på insidan på vänster bock, precis under briftern ser det ut som. Inga av mina fingrar hamnar där varesig när jag cyklar med händerna på hoodsen eller i bocken.
.A. sa:ceel sa:Den sitter på insidan på vänster bock, precis under briftern ser det ut som. Inga av mina fingrar hamnar där varesig när jag cyklar med händerna på hoodsen eller i bocken.
Min tumme når ringklockan mycket enkelt när jag greppar hoodsen (99,5 % av tiden)
ceel sa:.A. sa:ceel sa:Den sitter på insidan på vänster bock, precis under briftern ser det ut som. Inga av mina fingrar hamnar där varesig när jag cyklar med händerna på hoodsen eller i bocken.
Min tumme når ringklockan mycket enkelt när jag greppar hoodsen (99,5 % av tiden)
Ja det förstod jag. :) jag menade att inga fingrar hamnade på klockan när man bara vill greppa å bryta. Konkret och Henrik_E verkade tro att den skulle vara ivägen på något sätt.
Lyktstoplemedhjul sa:Men är väl olaglkgt å andra sidan kommer man numera undan med mord i en viss stad i södra riket så tror man klarar sig undad the polis med denna mindre förbrytelse
Lyktstoplemedhjul sa:Jag har det inte.
e
krzys42 sa:https://euro.knog.com.au/bike/accessories/oi-bike-bells.html
Den är riktigt härlig, köpte den när dom hade sin kickstarter kampanj för 240 kr inkl frakt. Låter högt, är snygg och minimalistisk.
/quote]
Elegant design, men den hammaren kommer inte att hålla. Inte heller Knog lysena var väl kända för att hålla?
Mange. sa:Knog oi är ju fin, den är större än man tror och låter som sagt mindre än konkurrenterna. Men den där lilla fjädern ser ut som en stor svaghet.
Astral sa:erfarenheter av Hidemybell, håller den bra, är det lika som fästet till garmins out mount?
Kan väl sträcka mig så långt som till att jag inte kommer börja med det under 2017...staine sa:Ja herregud, ringklocka.
Men hands upp den som äntligen år 2017 tänker skippa sitt onödiga trygghetscykeldatorsgpsmobiltelefongadgetblysänke på styret :)
BuTTuS sa:Tack happy för att du hjälper mig att fatta alla viktiga beslut här i livet.
HåkanB sa:När kläppen går av så får man köpa ett nytt fäste eller?
Sixten Fors sa:Denna funkar bra på min racer, plingar fint och känns som bra kvalitet, kostar 3 € hos Rose. Finns även i svart men den blanka är snyggare, loggan går att skrapa/polera bort.
Bengt-re sa:HåkanB sa:När kläppen går av så får man köpa ett nytt fäste eller?
Jo. Min har dock hållt i två år - så den håller ju ett tag iaf.
Seglarn sa:Bengt-re sa:HåkanB sa:När kläppen går av så får man köpa ett nytt fäste eller?
Jo. Min har dock hållt i två år - så den håller ju ett tag iaf.
Har gjort sönder ett par stycken, kläppen tål kyla dåligt tyvärr...
Sambal Oelek sa:Jag har en annan sorts distansringsklocka, vet inte vad för någon tyvärr, men grymt bra är den! Har haft sedan jag började cykla LVG, allt i metall, lär hålla min karriär ut
thomaslundstrom sa:Har en knog oi. Ren skit plingmässigt - alldeles för låg volym på plinget - men man är i varje fall laglig.