Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
matte and sa:konscious sa:matte and sa:Cyklar idag på en Scott Scale från -06 i storlek small som kanske är aningen liten, jag är
1,69 lång med 77cm benlängd
Vilken ska jag välja SMALL eller MEDIUM , RC 700 eller RC 900 ???
Det viktigaste måttet är det horisontella från sadeln och vevpartiet mot styrhuvudet.
Reach mellan S och M skiljer hela 30mm, det enda sättet är att prova.
Vissa kan köra med större ram och kortare styrstam.
XCM --> M. XCO--> S ?
Beställde en RC Pro medium på Sportson till ett bra pris :)
Leverans i februari
matte and sa:935 finns inte, se långt ner på förra sidan
Butikerna börjar få in de nya modellerna, här har butik i UK lagt upp dem iallafall
https://www.evanscycles.com/en-se/scott-spark-930-2017-mountain-bike-EV286132
cyklarna skiljer ju sig ganska mycket åt tänker jag. 2017 930 väger ca 1kg mer än 2016 920matte and sa:920 2016: lite finare dämpare 100mm slag, lite finare hjul
930 2017: 120mm slag, finare och lättare ram
o säkert lite till....
matte and sa:920 2016: lite finare dämpare 100mm slag, lite finare hjul
o säkert lite till....
joakimwg sa:matte and sa:920 2016: lite finare dämpare 100mm slag, lite finare hjul
o säkert lite till....
Efter mycket funderande lutar det just nu åt att vänta till dessa att 930-17 finns tillgänglig i L.
Men funderar fortfarande på hur skillnaden i slag kommer att påverka. Är de 20 mm extra slag på 930-17 något som kommer att var märkbart. Cyklar just nu mycket stig under träning med CV och Bockstensturen är ju av lite annan karaktär. Kommer de extra slaget att påverka negativt på CV och liknande eller tror ni att det är av mindre betydelse?
Redan?!Axel99 sa:Fick min spark 900 rc ultimate i måndags, vilken hoj säger jag bara!
Fredahead sa:Då va en 930 årsmodell 2017 beställd. Kommer i Mars.
xyklisten sa:Redan?!Axel99 sa:Fick min spark 900 rc ultimate i måndags, vilken hoj säger jag bara!
Har fått leveransdatum i slutet på februari på min....
xyklisten sa:Redan?!Axel99 sa:Fick min spark 900 rc ultimate i måndags, vilken hoj säger jag bara!
Har fått leveransdatum i slutet på februari på min....
Japp-Andy- sa:Är det 2017 års modell?
Axel99 sa:Japp-Andy- sa:Är det 2017 års modell?
tvillingett sa:Har beställt en Spark 710 plus. Leverans i början på december.
tvillingett sa:Jag har inte grinat mig till något lägre än listpris...
Var det en säljare som sa det där eller? ;)jarna sa:Beställt en spark 900 premium (m) dag som levereras i april, det finns 5 st kvar hos scott sen är det 2018 som gäller
säljarens datasystemEveningstar sa:Var det en säljare som sa det där eller? ;)jarna sa:Beställt en spark 900 premium (m) dag som levereras i april, det finns 5 st kvar hos scott sen är det 2018 som gäller
Jensen sa:inte ens 2017 och nästan slutsåld för hela 2017?
NickPick sa:Jensen sa:inte ens 2017 och nästan slutsåld för hela 2017?
En lyckad hype, ungefär som med Scalpel si ;)
Men skalpellerna kom så tidigt så det finns några av de värre till salu til fint pris.. M år 2016 är 2017 ute beg liksom.
Fredahead sa:Nu har den kommit yihoo!! Någon annan som fått sin 930?
kay sa:Fredahead sa:Nu har den kommit yihoo!! Någon annan som fått sin 930?
Nice! :-) Blir det premiär turen i dag då?
Oggler sa:Igår kikade jag på en aluspark i verkliga livet för första gången(2017). Rakt under bakdämparen verkar det vara en urgröpning i ramen. Det känns som att det borde samlas skit där, och framför allt vatten. Och eftersom vajern till dämparen går in i ramen i botten på "gropen" så borde det rinna vatten in i ramen den vägen.