Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Sjukt smidigt! Bara hoppa sådant blir brett spridetJupp, korrekt. Finns både från Specialized och Sram. Same same.
Regnade gula S-Works Epic Evo i Stavsjö idag ;)
Visa bilaga 439151
Vad heter lådan på den gula i mitten? (Vid flaskstället).
Mitt nya åk. XTR 11 delat di2, växelreglage Dura-Ace spurtknappar, Garbaruk 10-50 kassette, (strax XTR 9120 bromsar) Visa bilaga 439675
Vad har du för hisspinne? Ser ut som ett rätt optimerat bygge. ?Mitt nya åk. XTR 11 delat di2, växelreglage Dura-Ace spurtknappar, Garbaruk 10-50 kassette, (strax XTR 9120 bromsar) Visa bilaga 439675
Blir spännande att testa ? Nä jag kunde inte köra pga hälskadan fick följa det med bil, skulle varit kul att kört i lördags, har kört alla från start utom 2 nu ?.riktigt grym!!! Körde du den i lördags?
Vad har du för hisspinne? Ser ut som ett rätt optimerat bygge. ?
Gick snabbt att få anledning till att uppgradera!Fick ju en sten i hjulet som tog med bakväxel, öra och eker.
Gick snabbt att få anledning till att uppgradera!
ah just d, hälskada ja :(Blir spännande att testa ? Nä jag kunde inte köra pga hälskadan fick följa det med bil, skulle varit kul att kört i lördags, har kört alla från start utom 2 nu ?.
Ni körde ju bra ?
3.20 i regn är ju bra på den banan, dom som startade i början hade ganska mycke torrare än er första halvan. Det är hårt nu, många är i bättre form verkar det som pga coronan (permiterade).ah just d, hälskada ja :(
bra o bra, förra året körde vi på 3.19 till 2a plats, nu räckte inte ens 3.20 i hällregn till bättre än 6a.
Fick ju en sten i hjulet som tog med bakväxel, öra och eker.
När jag letade efter UDH öra så var det restat hos nästan alla stora webbutiker med långa prognoser för leverans och t.ex. Bike24 hade endast ett fåtal kvar. Så för att undvika tråkiga överraskningar kan jag tipsa om att köpa upp sig på UDH öra snarast :)
Jovisst är d väl så, drömtid för många. Jo många har bra form, synd man haft fullt upp på jobbet då :)3.20 i regn är ju bra på den banan, dom som startade i början hade ganska mycke torrare än er första halvan. Det är hårt nu, många är i bättre form verkar det som pga coronan (permiterade).
Storleken på skivor bestämmer ju hur bra bett det blir. 180 fram är trevligt, anser jag trots fjädervikt. Finns andra ställen att spara 40 gram på än bromsskivor.Undrar över bromsskivor? Någon som har erfarenhet av Clarks eller Hope och undrar också över storlek. Behövs verkligen 180/160 i Sverige eller räcker det med 160/160. Ska sitta på en Evo S works ram 2021
8100-1
Annars får du 55 kedjelinje som inte ramen är designad för.
Undrar över bromsskivor? Någon som har erfarenhet av Clarks eller Hope och undrar också över storlek. Behövs verkligen 180/160 i Sverige eller räcker det med 160/160. Ska sitta på en Evo S works ram 2021
Fick ju en sten i hjulet som tog med bakväxel, öra och eker.
När jag letade efter UDH öra så var det restat hos nästan alla stora webbutiker med långa prognoser för leverans och t.ex. Bike24 hade endast ett fåtal kvar. Så för att undvika tråkiga överraskningar kan jag tipsa om att köpa upp sig på UDH öra snarast :)
Jahopp, jag krökte mitt växelöra igår så nu har jag beställt dom två sista från Bike24, skulle ha tagit ditt råd och beställt direkt;)
Skevade/bulade bakfälgen också, kan tycka med en hjulvikt på 2004g så borde dom hållit bättre. Kört tre säsonger på Newmen 25mm aluhjul utan några problem trots betydligt hårdare genomslag.
Comphjulen? Hade trott de var typ oförstörbara då de är gjutjärnstunga =P
haha ja nu är det väl slut på öron på ett tag, tur man köpte på sig hehe
2kg hjul på en Epic? Jisses, mina hjul till min Commencal vägde mindre. Inte för att jag bryr mig så mycket men ändå ?
Någon som kollat hur många / om några, tokens som sitter i en Sid Select på Comp-modellen?
Jag slutade med oval pga inbillade mig att rundtrampet blev sämre... Och att QUARQ uppger felvärde på 3-4,5 procent... Enligt deras egen support.
Skulle tex absolute black passa bättre avseende offset?
Mitt nya åk. XTR 11 delat di2, växelreglage Dura-Ace spurtknappar, Garbaruk 10-50 kassette, (strax XTR 9120 bromsar) Visa bilaga 439675
Wow! Vilken cykel!
Kan man inte få se hur du har löst det med spurtknapparna?