Stig cykling GBG Söndag

Jyns

Medlem
Stig cykling GBG Söndag
Hej

Vi är två st som vill testa stigarna i Göteborgstrakten vid middagstid i morgon söndag. Nån som är sugen på att hänga med å guida eller göra sällskap? Körde i Delsjöomådet idag vilket var riktigt trevligt.

Kristoffer

Senast ändrad:
Stig cykling GBG Söndag
Hade tänkt cykla några timmar i Sandsjöbacka imorgon men väderleksprognosen ser inte lockande ut. Kanske blir måndag förmiddag istället.

/Mats

Stig cykling GBG Söndag
Vi är bara uppe över helgen så vi tänker oss att solen skiner och stigarna är torra och letar oss ut även om det regnar.

/Krsitoffer

Stig cykling GBG Söndag
Jag är nöjd med rundan, lugnt tempo och en massa hala rötter.
Sista improviserade stigen var ju kanske mindre lyckad, men i stort förvånansvärt körbart trots stora vattenmängder.

Kul avslut på veckan!

Stig cykling GBG Söndag
Tack för turen,kanon stigar båda dagarna. Va snälla göteborgarna är. En go dam offrade 10-15 min av sin arbetstid till att leta upp slang å nyckel så vi kunde tvätta av cyklarna.
Nu är vi hemma i Skåne igen, efter en kanon helg. Tack Björn mfl.

Stig cykling GBG Söndag
Så vad tyckes om GBG terrängen? Själv tyckte jag vi fick till en fin runda i Lördags med lagom temp och inge regn men blöt blir man för det mesta ändå. Hoppas ni fick en bra runda i Söndags oxå.

/Björn

Stig cykling GBG Söndag
Vi har haft en super helg. Fina stigar båda dagarna. Trötta så vi knappt kunnat dricka nån öl. Även om det varit blött så har vi sluppit regnet när vi cyklat. Riktigt roliga stigar, men retar mig ännu på att jag fegade på vissa ställen.
Hoppas vi ses i Vånga nästa år åxå. Då får du ha med AM hojen, så får vi betala tillbaka lite.
/Micke

Köp & Sälj

Tillbaka
Topp