Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
NickPick sa:För övrigt sjukt att Cannondale Har en sån där plus ett gäng vanliga spacers. Blir något att tänka på om man möter framförallt stack, fick jag erfara.
Hjälp har du redan fått.
jolov sa:NickPick sa:För övrigt sjukt att Cannondale Har en sån där plus ett gäng vanliga spacers. Blir något att tänka på om man möter framförallt stack, fick jag erfara.
Hjälp har du redan fått.
Stack mäts centrum vevlager till överkant headtube? Specificeras tydligt på geotabellerna med.
+1, åtminstone "stack"NickPick sa:Blir något att tänka på om man möter framförallt stack, fick jag erfara.
NickPick sa:jolov sa:NickPick sa:För övrigt sjukt att Cannondale Har en sån där plus ett gäng vanliga spacers. Blir något att tänka på om man möter framförallt stack, fick jag erfara.
Hjälp har du redan fått.
Stack mäts centrum vevlager till överkant headtube? Specificeras tydligt på geotabellerna med.
Givetvis. Men köper du en en cykel med säg 633mm i stack kanske du inte räknat med att den har en 45mm kona ovanpå det, 4 vanliga spacers ovan det.
Blir krångligare att jämföra såklart.
cerro sa:NickPick sa:jolov sa:NickPick sa:För övrigt sjukt att Cannondale Har en sån där plus ett gäng vanliga spacers. Blir något att tänka på om man möter framförallt stack, fick jag erfara.
Hjälp har du redan fått.
Givetvis. Men köper du en en cykel med säg 633mm i stack kanske du inte räknat med att den har en 45mm kona ovanpå det, 4 vanliga spacers ovan det.
är väl bättre med för mycket spacers än för få? kan ju alltid kapa och sänka men svårt att höja för de som vill ha jättehögt styre. Förr på SuperSIX så hade de en tunn topp under den höga toppen så det var lätt att sänka om man vill och snyggare om man ville ha de högt.
glitch sa:cerro sa:NickPick sa:jolov sa:NickPick sa:För övrigt sjukt att Cannondale Har en sån där plus ett gäng vanliga spacers. Blir något att tänka på om man möter framförallt stack, fick jag erfara.
Hjälp har du redan fått.
är väl bättre med för mycket spacers än för få? kan ju alltid kapa och sänka men svårt att höja för de som vill ha jättehögt styre. Förr på SuperSIX så hade de en tunn topp under den höga toppen så det var lätt att sänka om man vill och snyggare om man ville ha de högt.
+1! Synapse är ju en komfort / endurance racer så det är väl vettigt att man kan ha styret mer komfortinriktat eller slamma dey med annan kona på. Men synd att man måste köpa den lägre separat.