Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Borde gå att beställa nyckel via cykelhandlaren eller låstillverkaren, beroende på vem som tillverkat låset. Abus så får man med ett nyckelkort som man använder när man beställer ny nyckel....köpt av smartcyklar.se 01-06-2017. kvitto finns. vad göra?
Ett problem - jag köpte cykeln av Smartcyklar.se som tycks ha gått upp i HappyRide.se men såvitt jag kan se så kommer man inte kontakt med HappyRide - finns ingen kontaktadress el dyl...Borde gå att beställa nyckel via cykelhandlaren eller låstillverkaren, beroende på vem som tillverkat låset. Abus så får man med ett nyckelkort som man använder när man beställer ny nyckel.
Tack, jag gör det.En annan sak man kan göra är att posta i elforumet.
Ett problem - jag köpte cykeln av Smartcyklar.se som tycks ha gått upp i HappyRide.se men såvitt jag kan se så kommer man inte kontakt med HappyRide - finns ingen kontaktadress el dyl...
Ta kontakt med Batavus direkt då? Du borde fått med ett låskort, om Batavus levereras med ett seriöst lås.Ett problem - jag köpte cykeln av Smartcyklar.se som tycks ha gått upp i HappyRide.se men såvitt jag kan se så kommer man inte kontakt med HappyRide - finns ingen kontaktadress el dyl...
Tänk om elcykeln ersätter bilresor då? Släng elcykeln och gå tillbaka till bil?Släng elcykeln och köp en riktig cykel istället!
Tack för tipset. Ska kolla när jag hittar tygväskan med bruksanvisning o dyl - förmodligen i stugan.Ta kontakt med Batavus direkt då? Du borde fått med ett låskort, om Batavus levereras med ett seriöst lås.
Tar vi Canyon som exempel, så har de Abuslås till batteriet, där får man med ett låskort med en ”kod” som behövs för att beställa ny nyckel eller likadan låscylinder.
Fick du med något liknande sådant till din Batavus?
Tänk om elcykeln ersätter bilresor då? Släng elcykeln och gå tillbaka till bil?
Kanske trist om elcykeln ersätter all cykel. Kanske elcykel är bättre än ingen motion alls?
Kan en elcykel ersätta en bil, då blir det tummen upp från mitt håll.