Tour De France 2020.

Stervelo

Aktiv medlem
Tour De France 2020.
Tubless på lvg är kanske inte lika lyckat som för mtb, kan man lugnt säga.
Men, de kör dem på TT, det lite lägre rullmotsåndet är värt det där.

r72

Aktiv medlem
Tour De France 2020.
Efter så många dagar i bergen kan jag inte tänka mig att spurtlagen släpper iväg en utbrytning. Tror Van Aert tar det om han får chansen, annars.... Mezgec!

Rug

Medlem
Tour De France 2020.
Sista etappen man kan göra något som team utöver spurtpoäng; borde vara många som vill ta chansen på utbrytning. Gissar både utbrytning med hög kvalitet som hämtas in och sedan spurt. Kommer kanske bli för tufft för de renodlade spurtarna dock om det går snabbt.

Stervelo

Aktiv medlem
Tour De France 2020.
F!cking j!vla sk!t, skitjävlafuckComHem, hade något underhålls jobb i natt.'
Satt och tittade och precis runt midnatt så dog allt, kollade på driftstörningar på min address , och visst, de gjorde saker.
Nu får jag inte bild, nästan. Eurosport 2, blobbar hårt, allt annat av eurosport går inte ens att kika på alls, så inget mer TDF för mig. FUUUUUUUCK.

Dagens etapp är väl inte något men morgondagen är ju helig. Jag hatar hatar hatar comhem.

Nu borde IPTV gå att använda? Ser bara massa iptv tjänster som har hela jordens utbud för skitpengar, och det ska vara lagligt, är det det? Är det bra kvalitet? Det skryts om 4k, inte för att jag behöver det, full hd räcker för mig.

Sen ska jag kasta den där jävla comahemboxen så långt jag kan. Jag är så arg att jag behöver hjälp.

Stervelo

Aktiv medlem
Tour De France 2020.
Efter så många dagar i bergen kan jag inte tänka mig att spurtlagen släpper iväg en utbrytning. Tror Van Aert tar det om han får chansen, annars.... Mezgec!
Jag tror BHG kör av alla tyngre spurtare för Sagans skull, men sen vinner trentin ändå. WvA är chansningen för mig.

NotReallyGunde

Aktiv medlem
Tour De France 2020.
Satt och tittade och precis runt midnatt så dog allt, kollade på driftstörningar på min address , och visst, de gjorde saker.
Nu får jag inte bild, nästan. Eurosport 2, blobbar hårt, allt annat av eurosport går inte ens att kika på alls, så inget mer TDF för mig. FUUUUUUUCK.

Dagens etapp är väl inte något men morgondagen är ju helig. Jag hatar hatar hatar comhem.

Nu borde IPTV gå att använda? Ser bara massa iptv tjänster som har hela jordens utbud för skitpengar, och det ska vara lagligt, är det det? Är det bra kvalitet? Det skryts om 4k, inte för att jag behöver det, full hd räcker för mig.

Sen ska jag kasta den där jävla comahemboxen så långt jag kan. Jag är så arg att jag behöver hjälp.

Sam00

Aktiv medlem
Tour De France 2020.

Jag har iptv, fast det är mest för utländska kanaler(balkan). Betalar 1500 om året. Eurosport 1 och 2 ingår, och jag har tittat på Tdf genom den tjänsten utan problem. Bildkvalitén är inte den bästa, men den är helt ok.

Så jag gissar på att du skulle kunna hitta nåt sånt och få det aktiverat direkt. Det kan finnas erbjudanden där du kan prova gratis i nån vecka och sen avsluta, tror jag.

Det gick på det sättet att man laddade ner Smart ip tv appen och sen får man nån kod av de för att aktivera kanalerna. Har inte tänkt på att det kan vara olagligt. Ingen aning om det faktiskt.

Stervelo

Aktiv medlem
Tour De France 2020.
Jag har iptv, fast det är mest för utländska kanaler(balkan). Betalar 1500 om året. Eurosport 1 och 2 ingår, och jag har tittat på Tdf genom den tjänsten utan problem. Bildkvalitén är inte den bästa, men den är helt ok.

Så jag gissar på att du skulle kunna hitta nåt sånt och få det aktiverat direkt. Det kan finnas erbjudanden där du kan prova gratis i nån vecka och sen avsluta, tror jag.

Det gick på det sättet att man laddade ner Smart ip tv appen och sen får man nån kod av de för att aktivera kanalerna. Har inte tänkt på att det kan vara olagligt. Ingen aning om det faktiskt.
Min tv fixar nog inte ip tv utan extra låda så en snabbfix tror jag inte går.

bigmollo

Aktiv medlem
Tour De France 2020.
Dagens två första klättringar ingår i Tour du Mount Blanch. Col de Roseland och Col de Seises. Start o mål på Seises. Sista reptiden o sista fikat 22:30 är på Roseland.
Har för mig att Bigmollo kört de 330kilometrarna med >8000 höjdmeter.
Det stämmer. Jag kände inte igen så mycket från Cormet de Roselend, var nog lite suddig då. Däremot kände jag igen Hauteluce (sista byn innan Les Saisies) och hela vägen därifrån till toppen. De körde dock lite snabbare än jag. :D

InlineOla

Aktiv medlem
Tour De France 2020.
Väldigt roliga sista mil o tunga gubbar i utbrytningen, ser ut som rena endagstävlingen. van Aert sitter nog o studsar i sadeln där bak i klungan o önskar han fått va med där framme.

thomaslundstrom

Aktiv medlem
Tour De France 2020.

Är det inte så att du (eller, ja, den som har abonnemanget) kan logga på comhems playtjänst och kolla på Eurosport 1 den vägen?

a.svensson

Aktiv medlem
Tour De France 2020.
Jösses vilken uppvisning.
Pogacar har saknat ett riktigt lag som backar upp honom i motsats till Roglic.
På tempot där man får förlita sig till sig själv visade han klassen.

Hammersmashed

Aktiv medlem
Tour De France 2020.
Va fan hände? Är Colnago bättre än Bianchi?
Jösses, tur jag har en Colnago från 2015.
Trist för JV som kört så bra. Offtopic, jag spanar på en Bianchi Zolder.:sneaky:

NLC

Aktiv medlem
Tour De France 2020.
Jösses vilken uppvisning.
Pogacar har saknat ett riktigt lag som backar upp honom i motsats till Roglic.
På tempot där man får förlita sig till sig själv visade han klassen.
Eller snarare, han har inte behövt ett lag för att försvara en ledning men heller inne kunnat använda sig av lagtaktik för att få fördelar. När det kommer till ett tempo (med ett bergspris) på näst sista etappen av TdF så är det mycket som kan hända, och inte bara i benen utan även i huvudet.

Det sagt, Pog har vunnit fair and square och genom en sjuhelvetes imponerande insats. Men det behövs två för en tango och Rog har definitivt varit en rolig danspartner till skillnad från vissa andra GC-utmanare.

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer