Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ändå var det WvA som tog spurten efter Ineos-paret.Roglic kör av sin sista hjälpryttare, det kan visa sig dumt.
Ändå var det WvA som tog spurten efter Ineos-paret.
Hm... var det inte Alaphilippe som körde kanttråd och slang när han vann pga. det lägre rullmotståndet..? ?Tubless på lvg är kanske inte lika lyckat som för mtb, kan man lugnt säga.
Men, de kör dem på TT, det lite lägre rullmotsåndet är värt det där.
Känns som detIdag lär det väl inte hända mycket vad gäller gc. Utbrytning eller spurt?
Han körde väl med latex slangar. Det ska ge det lägsta rullmotståndet.Hm... var det inte Alaphilippe som körde kanttråd och slang när han vann pga. det lägre rullmotståndet..? ?
Jag tror BHG kör av alla tyngre spurtare för Sagans skull, men sen vinner trentin ändå. WvA är chansningen för mig.Efter så många dagar i bergen kan jag inte tänka mig att spurtlagen släpper iväg en utbrytning. Tror Van Aert tar det om han får chansen, annars.... Mezgec!
F!cking j!vla sk!t, skitjävlafuckComHem, hade något underhålls jobb i natt.'
Satt och tittade och precis runt midnatt så dog allt, kollade på driftstörningar på min address , och visst, de gjorde saker.
Nu får jag inte bild, nästan. Eurosport 2, blobbar hårt, allt annat av eurosport går inte ens att kika på alls, så inget mer TDF för mig. FUUUUUUUCK.
Dagens etapp är väl inte något men morgondagen är ju helig. Jag hatar hatar hatar comhem.
Nu borde IPTV gå att använda? Ser bara massa iptv tjänster som har hela jordens utbud för skitpengar, och det ska vara lagligt, är det det? Är det bra kvalitet? Det skryts om 4k, inte för att jag behöver det, full hd räcker för mig.
Sen ska jag kasta den där jävla comahemboxen så långt jag kan. Jag är så arg att jag behöver hjälp.
Jag har iptv, fast det är mest för utländska kanaler(balkan). Betalar 1500 om året. Eurosport 1 och 2 ingår, och jag har tittat på Tdf genom den tjänsten utan problem. Bildkvalitén är inte den bästa, men den är helt ok.F!cking j!vla sk!t, skitjävlafuckComHem, hade något underhålls jobb i natt.'
Satt och tittade och precis runt midnatt så dog allt, kollade på driftstörningar på min address , och visst, de gjorde saker.
Nu får jag inte bild, nästan. Eurosport 2, blobbar hårt, allt annat av eurosport går inte ens att kika på alls, så inget mer TDF för mig. FUUUUUUUCK.
Dagens etapp är väl inte något men morgondagen är ju helig. Jag hatar hatar hatar comhem.
Nu borde IPTV gå att använda? Ser bara massa iptv tjänster som har hela jordens utbud för skitpengar, och det ska vara lagligt, är det det? Är det bra kvalitet? Det skryts om 4k, inte för att jag behöver det, full hd räcker för mig.
Sen ska jag kasta den där jävla comahemboxen så långt jag kan. Jag är så arg att jag behöver hjälp.
Min tv fixar nog inte ip tv utan extra låda så en snabbfix tror jag inte går.Jag har iptv, fast det är mest för utländska kanaler(balkan). Betalar 1500 om året. Eurosport 1 och 2 ingår, och jag har tittat på Tdf genom den tjänsten utan problem. Bildkvalitén är inte den bästa, men den är helt ok.
Så jag gissar på att du skulle kunna hitta nåt sånt och få det aktiverat direkt. Det kan finnas erbjudanden där du kan prova gratis i nån vecka och sen avsluta, tror jag.
Det gick på det sättet att man laddade ner Smart ip tv appen och sen får man nån kod av de för att aktivera kanalerna. Har inte tänkt på att det kan vara olagligt. Ingen aning om det faktiskt.
Dagens två första klättringar ingår i Tour du Mount Blanch. Col de Roseland och Col de Seises. Start o mål på Seises. Sista reptiden o sista fikat 22:30 är på Roseland.
Har för mig att Bigmollo kört de 330kilometrarna med >8000 höjdmeter.
F!cking j!vla sk!t, skitjävlafuckComHem, hade något underhålls jobb i natt.'
de har redan häntEfter allt dominerande av JumboV, känns som jag fortfarande inte tror det kommer hända, det som kanske håller på att hända.
de blir ingen tävling imorgon hur som helst.Det hade varit kul om det bara var någon sekund mellan dem efter idag så att de till och med kunde tävla imorgon.
Jösses vilken uppvisning.
Pogacar har saknat ett riktigt lag som backar upp honom i motsats till Roglic.
På tempot där man får förlita sig till sig själv visade han klassen.