Tour De France 2020.
Fattar inte >.<Jösses!
Proudhomme har tydligen då tagit en för ASO?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fattar inte >.<Jösses!
Morgonen efter jag kollat första etappen och jag skulle äta frukost var det nån som gjort en hoppbacke i prästosten.Roglic verkar vara en mångsidig kille. Jobbar som polis i Sandhamn också.
Maxtiden räknas lite olika beroende på hur jobbig etappen är, och hur snabbt det har gått. Men klarar du inte maxtiden så är du ute.
Känns så. Han hade behövt visa påtagligt stigande form. Svårt att se vad som kan stoppa Roglic. Hörde de brittiska kommentatorerna snacka om Roglic vikt på 65kg och att han kan tröttna men det känns ändå tveksamt och i TT ska vill inte Bernal hota påtagligt i alla fall.Hej då, Bernal.
Jösses!
Blir Slovenska mästerskapet idag. Kul värre!
Jag HOPPAS du har rätt!Jag tror Hirschi har vilat upp sig så han är sugen på en etappseger till, solo från 150km :)
Ja, han skulle "behöva" plocka lite tid på Roglic så det blir ordentligt spännande sista veckan!Vore kul om Pogacar kör på och lockar fram de andra gc. Man får hoppas.
Kom på mig själv, han slog väl Roglic på Slovenska mästerskapen?Ja, han skulle "behöva" plocka lite tid på Roglic så det blir ordentligt spännande sista veckan!
Hur är Pogi på tempo?
Vore kul om Pogacar kör på och lockar fram de andra gc. Man får hoppas.
Rätt lag iaf :)Jag tror Hirschi har vilat upp sig så han är sugen på en etappseger till, solo från 150km :)
Det verkar så, 28 m 55 s efter SKA och drygt 10 min efter Greipel, Pinot, Bennett, Viviani och resten av gruppetton men med resultat.Hann Caleb Ewans i tid?
Tack. Jag försökte hitta länk själv men efter en stund fattade jag att jag såg på etapp 14 från år 2019. Den var iofs ganska spännande!
haha!!!!Dålig uppfostran?
Därav:Visa bilaga 441791illavarslande
www.cyclingweekly.com
Därav:
Spectators banned from starts and finishes as Tour de France re-enters coronavirus red zone
![]()
Spectators banned from starts and finishes as Tour de France re-enters coronavirus red zone
After two weeks of relative safety, the French Grand Tour heads back to areas where coronavirus cases are risingwww.cyclingweekly.com
Ja, det var ju brutalt med folk i backarna både igår och idag.