Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Intresset för dig är nog ganska ljummet.
Jag har iaf svårt att förstå varför du startat en tråd om en kille som cyklar till jobbet.
Och du verkar ha svårt att plocka upp signalen att ingen bryr sig om Bikesthlm på det sättet du gör.
När nån sen tar och svarar dig med mothugg så viftar du bort det med ”Då tycker vi olika”, för att sen fortsätta och driva på din sak (vad det nu är).
Bikesthlm förnekar sig inte.
[...]
Ursäkten han framför i en konversation med sig själv (dvs hans favoritalias Godzilla Hårddiskson) är att bilarna blinkade för sent.
+1Utan att ha sett någon av hans filmer tycker jag namnet är bäst hittills. Går det att förstå vad han säger? "RAOOOWRRR. *knatter* *knatter*" ..
Själv tycker jag snarare intresset för min person är orimligt stort. Nej, jag är inte med i någon film, och jag tror inte min hälsa blir påverkad av att jag någon gång i veckan går in och ser efter vad Bikesthlm nu hittat på.
Du själv har över 3600 inlägg, mest om tekniska detaljer på cyklar. Är det sunt i jämförelse tycker du?
Men varför detta behov av att fantisera över mig? Och att försöka avleda uppmärksamheten från Bikesthlm mot mig?
Om Salma Hayek cyklade runt och tillrättavisade folk i Stockholm skulle jag nog följa denna tråd mer noga.Om du har kollat igenom så många av Mini_me’s inlägg att du kan bedöma det generella innehållet, tycker jag att du verkar betydligt mer intresserad av honom än han verkar vara av dig. Fast du får ju ha vilka intressen du vill. Själv är jag lite svag för Salma Hayek, men vi är ju alla olika.
Att BikeSthlm är en av många idioter där ute är det väl ingen tvekan om, men kanske inte värd att lägga så mycket energi på.
Jag? I wish. (1967)Salma H!
Hon var fin hon men det var för en tid sedan.
Är du född runt 75?
Har sett en del av hans filmer och han är helt klart den typen som bestämt måste hävda sin rätt på ett verkligen fyrkantigt sätt. En bra tråd TS!
Jag? I wish. (1967)
Det bästa sättet att begränsa den skada bikeSthlm gör är väl att inte uppmärksamma honom? Denna tråd gör precis det motsatta.
Jag är nästan exakt lika gammal som hon, vilket får mig att känna mig lite mindre gammal. Filmen du nämner har jag inte sett.Salma H!
Hon var fin hon men det var för en tid sedan.
Är du född runt 75?
Om du har kollat igenom så många av Mini_me’s inlägg att du kan bedöma det generella innehållet, tycker jag att du verkar betydligt mer intresserad av honom än han verkar vara av dig. Fast du får ju ha vilka intressen du vill. Själv är jag lite svag för Salma Hayek, men vi är ju alla olika.
Att BikeSthlm är en av många idioter där ute är det väl ingen tvekan om, men kanske inte värd att lägga så mycket energi på.
Utan att ha sett någon av hans filmer tycker jag namnet är bäst hittills. Går det att förstå vad han säger? "RAOOOWRRR. *knatter* *knatter*" ..
Du får cykla Tour Modéen istället.Tack för omtanken, men jag tar själv ansvar för hur mycket jag energi jag lägger ner. Ett tag la jag ner energi på att se alla filmer med Thor Modéen, men det var ingen som bekymrade sig över det.
Jag har sett filmen. Man måste inte ha varit 20 då för att filmen skulle fastna.Jag tänkte att du var runt 20 och såg from dusk till dawn med henne. Kunde sedan inte tänka på någon annan än henne.
denna e ju rena kärnfysikern jämfört mot BS
Vissa cyklister har en förmåga att hävda sin rätt även när dom inte använder huvudet.
Tycker de syns oftaDen taktiken gentemot SD fungerade inte heller. Men det är klart att du kan låta bli att skriva om det känns bättre.
Idag såg jag BikeSthlm. Blev starstruck.
Inget händer förrän ungefär 2.40 in i videon ungefär.
Idag såg jag BikeSthlm. Blev starstruck.
Skojar du? För att han sa till en bilist som körde aggressivt?Så har Bikesthlm ytterligarelitegrann försämrat relationen mellan cyklister och övriga trafikanter i Stockholm.
Skojar du? För att han sa till en bilist som körde aggressivt?
Jag hade kanske inte agerat helt annorlunda i en liknande situation.
Hur skulle han ha gjort för att inte försämra relationen mellan trafikanter? bugat först?
Jag har bara kollat på ett klipp i tråden så jag säger inget generellt om BS.
Knack, knack på rutan.
- Ta det lite försiktigare. Du körde nära mig.
- Det är en cykelbana där.
- Ja, men nu körde jag här. Tror inte du tänkte på hur nära du var.
- Okej, jag ska tänka på det.
- Tack.
Sen kan du fjanta hur mycket som helst, om att allt utom att be honom hålla käften är att buga.
Men om det vara ät aggressioner man vill ha ur sig, så visst fungerar det. Till nackdel för alla andra cyklister i stan.
Nackdel för andra cyklister? Tveksamt men hur många bilar tror du åker runt och skriker svordomar åt diverse cyklister / människor? lr fejk hotar att de ska köra på folk och styr bort i sista sekund.. Min gissning är iaf att de är många ggr fler än cyklisterna som gör det samma då dessa oftast inte är lika stressade lr sura då de inte sitter fast i köer och får motion etc.
Om du vill lobba för bättre hänsyn till andra medtrafikanter i trafiken tror jag du ska vända dig till billister för där (tror jag) du kommer göra mer nytta statistiskt sett.
Du menar att det är av något sorts rättviseskäl cyklister ska bete sig illa i trafiken?
Annars är det väl ett bra förslag att få bilister att bete sig bättre. Tar du den pucken? Kan i alla fall tipsa dig att vara oförskämd mot dem, och provocera fram trafikbrott, inte är en bra metod.
Själv nöjer jag mig med att påpeka att även cyklister behöver bete sig bättre i trafiken.
Nej, jag var till fots.Hur vet du att det var Bikesthlm? Svor han åt dig?
Nej, jag var till fots.
Har väl aldrig sagt att man som cyklist inte ska bete sig i trafiken, när sa jag det?
Att du däremot tycker att bs cyklar dåligt e liksom lite.. ja jag vet inte. Han cyklar bättre än 80% av stockholmscyklister skulle jag säga. Både i vett och i laglighet. Att han har en mun e ju en annan femma men hur många har inte det.. Inte riktigt ett nytt fenomen.
Du cyklar väl inte ens i stockholm?
Och nä han får ligga där han ligger. Han tom ska ligga där han ligger. Bilen har ingen rätt att tvinga ut honom i vägkanten där han inte får plats på en 2 fillig väg med en av filerna ledig dessutom som du tycks tro.
Inne i sthlm är det väl aldrig mer än 75 m till nästa korsning där alla ändå samlas upp i rödljuset. Känns tveksamt att någon skulle vinna så vansinnigt mycket på att tvinga sig förbi en cyklist. Är det dessutom en cyklist som väljer att cykla ute på vägbanan går det nog ändå ganska fort. Bil bakom cyklist bör nog finna sig i tempot eller köra om i vänster fil när tillfälle ges.Jodå, jag cyklar i Stockholm. Men vad du drabbar om ni förstås jag inte. Finns mängder av exempel där han ligger framför bilar, och provocerar fram omkörningar.